Διεθνής παρουσία για το Esti και τη Red Design
Το brand esti, που δημιούργησε η Red Design Consultants για τον Όμιλο Υφαντής, διευρύνει την παρουσία του στις διεθνείς αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο brand esti, που δημιούργησε η Red Design Consultants για τον Όμιλο Υφαντής, διευρύνει την παρουσία του στις διεθνείς αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα Χρυσά Αυγά μπαίνουν στην εποχή των «Enriched Media», με τη χρήση της εφαρμογής CLIC2C στις πασχαλινές συσκευασίες τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ νέος πρόεδρος του ECR Hellas για το λιανεμπόριο, Αριστοτέλης Παντελιάδης, μιλά για την εικόνα της αγοράς και τις μικρές ιδέες που φέρνουν αποτελέσματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ νέος πρόεδρος της ελληνικής επιτροπής του ECR, από την πλευρά των προμηθευτών, Ανδρέας Ασλανίδης, μιλά για την αξία της συνεργασίας Βιομηχανίας-Λιανεμπορίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεστήθη το νέο διοικητικό συμβούλιο του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επώνυμων Προϊόντων μετά την πρόσφατη γενική του συνέλευση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα δεδομένα στη θέση του CEO του Ομίλου Carrefour, καθώς ο Βασίλης Στασινούλιας μετακινείται στα κεντρικά γραφεία του Παρισίου και τον αντικαθιστά από την 1η Μαΐου ο Patrice Lespagnol.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Χριστίνα Μπίτσικα ανέλαβε πρόσφατα καθήκοντα εμπορικής διευθύντριας των περιοδικών της Δάφνη Επικοινωνίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τη \"χρυσή\" εποχή του Λιανεμπορίου μέχρι τη δύσκολη σημερινή συγκυρία, το Retail Business βρίσκεται αδιαλείπτως επί 14 έτη στο \"σκληρό\" πυρήνα της ενημέρωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην απόφαση να προχωρήσει στην κατάργηση της Διεύθυνσης Μάρκετινγκ πήρε ο Όμιλος ΣΚΑΪ, εξαιτίας των δυσμενών οικονομικών συνθηκών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ On Telecoms, γιορτάζει 4 χρόνια πρωτοπορίας στις ελληνικές τηλεπικοινωνίες και διοργανώνει διαγωνισμό αποκλειστικά για τους φίλους της στο Facebook, με έναρξη τη Δευτέρα 4 Απριλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ενδεχόμενο ένταξης του Richard Pinder στο δυναμικό της ελληνικής Κυβέρνησης, θα αποτελούσε πολύ σημαντική βοήθεια, ωστόσο την τρέχουσα περίοδο, αποτελεί... πρωταπριλιατικο ψέμα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Μπάρμπα Στάθης ανανεώνει την εικόνα του σε 70 και πλέον κωδικούς λαχανικών, ανάμικτων λαχανικών, ρυζιών με λαχανικά και πατάτας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory