Αλλαγές στη διοικητική ομάδα του ICCO
Νέα πρόσωπα ανέλαβαν χρέη President και Vice President, στο διοικητικό συμβούλιο του International Communications Consultancy Organisation (ICCO).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα πρόσωπα ανέλαβαν χρέη President και Vice President, στο διοικητικό συμβούλιο του International Communications Consultancy Organisation (ICCO).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην υπογραφή Μνημονίου Κατανόησης (MOU) με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για τη συμμετοχή της στην πρωτοβουλία \"Low Season Tourism\", προχώρησε η Amadeus.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την υπογραφή της Fame φέρει ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του αυτοκινούμενου, πτυσσόμενου Bar, Mobile Training Center Bar College, μέσα στο οποίο εκπαιδεύονται οι bartender.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τις δυνάμεις τους, ένωσαν δυο σημαντικές δυνάμεις στο χώρο διανομής DVD και Blu-Ray, οι Village Roadshow Greece και Feelgood Entertainment.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σειρά εκπτώσεων σε όλη τη γκάμα των προϊόντων της, πραγματοποιεί μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου η αλυσίδα επίπλων γραφείου, Skouropoulos.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη συνεργασία της με την εταιρεία Ολοκληρωμένων Υπηρεσιών Marketing & Πωλήσεων, MSPS, συνεχίζει για 3η χρονιά η Ε.Ι ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παγκόσμια πρεμιέρα στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, στις 6 Μαρτίου, ετοιμάζεται να κάνει το νέο μοντέλο της Fiat, 500L.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα ετήσια οικονομικά της αποτελέσματα για το 2011, παρουσίασε η Fiat SpA, η οποία καταγράφει κέρδη ύψους 1,7 δισ. ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περισσότεροι από τους μισούς PR consultancy heads σε παγκόσμιο επίπεδο, προβλέπουν ανάπτυξη του τομέα τους το 2012, σύμφωνα με σχετική έρευνα της ICCO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ELastic Rights Hellas ανέλαβε από τις αρχές του έτους την αντιπροσώπευση των δικαιωμάτων της Warner Bros. Consumer Products (WBCP) σε Ελλάδα και Κύπρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αν και πρόσφατες έρευνες δείχνουν πως τα κινεζικά προϊόντα βρίσκονται ακόμη χαμηλά σε αναγνωρισιμότητα στην Ευρώπη, οι προβλέψεις κάνουν λόγο για άνθισή τους στα επόμενα χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
To BubbleBox Clusters -προϊόν συνεργασίας της AdHeaven με την AdWeb- αποτελεί ένα νέο μοντέλο που προσφέρει «πραγματικά» στοχευμένη διαφήμιση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory