To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Έρευνα της ICCO για την ανάπτυξη του τομέα PR

Έρευνα της ICCO για την ανάπτυξη του τομέα PR
Έρευνα της ICCO για την ανάπτυξη του τομέα PR

Λίγο παραπάνω από τους μισούς PR consultancy heads σε παγκόσμιο επίπεδο, αναμένουν βελτίωση των επιχειρήσεών τους το 2012, σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά. Την ίδια στιγμή, το 41% υπολογίζει πως η κατάσταση θα παραμείνει αμετάβλητη, ενώ μόλις το 4% πιστεύει πως οι επιχειρήσεις θα συρρικνωθούν. Αυτά είναι τα βασικά συμπεράσματα της μελέτης α’ τριμήνου Trends Barometer, που πραγματοποίησε ο International Communications Consultancy Organisation (ICCO) σε 18 χώρες από Ευρώπη και Ασία-Ειρηνικό.

 Οι κορυφαίοι τομείς, στους οποίους προβλέπεται ανάπτυξη μέσα στο τρέχον έτος, είναι οι εξής: ψηφιακός (ποσοστό 68%), Διαχείριση Κρίσεων κι άλλων Θεμάτων (65%) και Εταιρική Στρατηγική/Επικοινωνίες (59%). Η Διαχείριση της Φήμης συγκέντρωσε επίσης ποσοστό μεγαλύτερο του 50%, στις απαντήσεις των ερωτηθέντων αναφορικά με τους υπό ανάπτυξη τομείς. Αντίθετα, οι τομείς που εμφανίζονται σαν οι λιγότερο πιθανοί για να παρουσιάσουν ανάπτυξη, είναι αυτοί των υπηρεσιών Τεχνολογίας και Event Management (10% έκαστος). 

Στο μεταξύ, η πλειοψηφία των ερωτηθέντων, περιμένει από τους πελάτες του τομέα Ενέργειας και Περιβάλλοντος, να αυξήσουν τη δαπάνη τους για τις Δημόσιες Σχέσεις, ενώ την ίδια στιγμή, το αντίστοιχο ποσοστό για τους IT/Technology πελάτες φτάνει στο 43% και για εκείνους που προέρχονται από τη βιομηχανία Υγείας κι Ευεξίας, στο 39%.

Σε ερώτηση που τέθηκε, σχετικά με την σημαντικότερη πρόκληση που θα αντιμετωπίσουν τα στελέχη PR μέσα στο 2012, η απάντηση «τιμολόγηση και αποδοτικότητα» βρέθηκε στην κορυφή με ποσοστό 38%. Στη δεύτερη θέση, βρέθηκαν τα «μπάτζετ και οι προσδοκίες των πελατών» (28%), ενώ ο «ανταγωνισμός εκτός του τομέα PR», έμεινε στην τρίτη θέση με 13%. Άλλες προκλήσεις που αναφέρθηκαν, ήταν η οικονομική κρίση και η καινοτομία στις υπηρεσίες PR.

Τέλος και πάντα με βάση την μελέτη της ICCO, οι επικεφαλείς του τομέα PR, βασίζονται σε μια ποικιλία πηγών, στην προσπάθεια που κάνουν να συλλέξουν πληροφορίες για την ανάπτυξη και τις νέες τάσεις. Αυτές που αναφέρονται συχνότερα, είναι οι εμπορικές PR ενώσεις, τα social networks, τα μεγάλα επιχειρηματικά media και τα blogs ανώτατων στελεχών της βιομηχανίας Δημοσίων Σχέσεων.