
Νέα καμπάνια για το Vodafone CU
Με κεντρικό μήνυμα το Express the Real U, η Vodafone λανσάρει τη νέα διαφημιστική της καμπάνια προβάλλοντας το Vodafone CU, με πρωταγωνιστές τους συνδρομητές του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό μήνυμα το Express the Real U, η Vodafone λανσάρει τη νέα διαφημιστική της καμπάνια προβάλλοντας το Vodafone CU, με πρωταγωνιστές τους συνδρομητές του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Ζοζέφ Μεζάν αποχώρησε από τη Wind, όπου ασκούσε καθήκοντα Marketing Communications Executive Director, τα τελευταία έξι χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο εντυπωσιακά φορτηγά της Samsung, με τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές προτάσεις της εταιρείας επισκέφθηκαν 3 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας στα τέλη Οκτώβρη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την απόδοση του Mega Store της Champion στο Γέρακα, που έχει καταφέρει να ξεπεράσει τις προσδοκίες και για την πορεία της Εταιρείας γενικότερα, μίλησε στο Retail Business ο Γενικός Διευθυντής της Champion, Δημήτρης Ματεμτζής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Θάνος Αθανασόπουλος ορίστηκε νέος Marketing Manager της Barilla Hellas, αναλαμβάνοντας τη χάραξη της marketing στατηγικής των brands της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε περισσότερους από 200.000 fans, η Lacta έχει δημιουργήσει πρωτοφανές buzz στα Social Media, χάρη σε μια πρωτότυπη Facebook εφαρμογή, δημιουργία της OgilvyOne.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤους δημιουργικούς λογαριασμούς των Durex και Scholl, brands που εντάχθηκαν πρόσφατα στο portfolio της Reckitt Benckiser, απέκτησε η Euro RSCG, μέλος του ομίλου Havas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTα Βενέτη Food Hall λανσάρει η εταιρεία Βενέτη στην ελληνική αγορά και η αρχή γίνεται με ένα σημείο στο Γέρακα, που αποτελεί το πρώτο μιας σειράς καταστημάτων που θα αναπτυχθούν στο Νομό Αττικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της επίσκεψής του στη χώρα μας για την ημερίδα «Ποιος φοβάται τα social media;», ο Βob Pickard μίλησε στο adbusiness για τη σύγχρονη ψηφιακή εποχή των Δημοσίων Σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο success story της Craft, που από ένα εστιατόριο-μικροζυθοποιείο στο Χαλάνδρι, έφτασε να υπολογίζει τζίρο 7 εκατομμυρίων ευρώ για το 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 2Yolk σχεδίασε τις νέες συσκευασίες των μεικτών πακέτων της Nikas, δηλαδή αυτών που περιέχουν συνδυασμό αλλαντικών και τυριού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρατείνεται μέχρι τις 19 Νοεμβρίου (σφραγίδα ταχυδρομείου) η διαδικασία ψηφοφορίας για την 9η Διοργάνωση του θεσμού των RetailBUSINESS Awards, που διοργανώνει ο Εκδοτικός Οργανισμός Direction και το περιοδικό Retail Business.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory