
ΣΚΑΪ: Καταργεί τη Διεύθυνση Μάρκετινγκ
Την απόφαση να προχωρήσει στην κατάργηση της Διεύθυνσης Μάρκετινγκ πήρε ο Όμιλος ΣΚΑΪ, εξαιτίας των δυσμενών οικονομικών συνθηκών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην απόφαση να προχωρήσει στην κατάργηση της Διεύθυνσης Μάρκετινγκ πήρε ο Όμιλος ΣΚΑΪ, εξαιτίας των δυσμενών οικονομικών συνθηκών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ On Telecoms, γιορτάζει 4 χρόνια πρωτοπορίας στις ελληνικές τηλεπικοινωνίες και διοργανώνει διαγωνισμό αποκλειστικά για τους φίλους της στο Facebook, με έναρξη τη Δευτέρα 4 Απριλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ενδεχόμενο ένταξης του Richard Pinder στο δυναμικό της ελληνικής Κυβέρνησης, θα αποτελούσε πολύ σημαντική βοήθεια, ωστόσο την τρέχουσα περίοδο, αποτελεί... πρωταπριλιατικο ψέμα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Μπάρμπα Στάθης ανανεώνει την εικόνα του σε 70 και πλέον κωδικούς λαχανικών, ανάμικτων λαχανικών, ρυζιών με λαχανικά και πατάτας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈντονη είναι η φημολογία που κυκλοφορεί τις τελευταίες ώρες και θέλει τον μέχρι πρότινος COO της Publicis Worldwide, Richard Pinder, να αναλαμβάνει σύμβουλος της Ελληνικής Κυβέρνησης!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχολή για Business Coaches, πιστοποιημένη από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Mentoring & Coaching EMCC, ιδρύει η Topteam World, με τα μαθήματα να ξεκινούν τον Μάιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε χαμηλά επίπεδα παραμένουν οι τιμές των επώνυμων προϊόντων που διατίθενται στα super market, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της Nielsen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Red Design Consultants ανέθεσε ο Όμιλος Εταιρειών Υφαντής τη δημιουργία της νέας προϊοντικής σειράς «Ifantis τα Λαχανικά μας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε περιορισμό δαπανών και μετατόπιση πόρων σε ενέργειες marketing, απαντά ο όμιλος Καλλιμάνη στην κρίση, σύμφωνα με όσα τονίζει στο Retailbusiness η Εντεταλμένη Σύμβουλος, Ντίνα Καλλιμάνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Stirixis ανέλαβε το σχεδιασμό του retail concept που εφαρμόζει η Cyta στο δίκτυο καταστημάτων της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Solid Relations σχεδίασε και υλοποίησε το πρόγραμμα Media Relations και Marketing PR για το νέο πρόσωπο της Unilever Food Solutions, το οποίο υιοθετεί διεθνώς νέα εταιρική ταυτότητα και φιλοσοφία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMια άκρως διαδραστική και στοχευμένη στο νεανικό κοινό ενέργεια σχεδίασε και υλοποίησε για την Cosmote η assetOgilvy και η Group Account Director της εταιρείας Ίλια Γαβριελάτου, δίνει τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory