ΕΕ: Αίτημα παροχής πληροφοριών σε μεγάλες επιγραμμικές πλατφόρμες και μηχανές αναζήτησης
Οι πρόσθετες πληροφορίες που ζητά η Κομισιόν σχετίζονται με τους κινδύνους της παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι πρόσθετες πληροφορίες που ζητά η Κομισιόν σχετίζονται με τους κινδύνους της παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠώς κάποιες εταιρείες εκμεταλλεύονται τα άτομα με την αναπηρία για να καλύψουν ανάγκες μάρκετινγκ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τα έσοδα των αγώνων θα αγοραστούν δέντρα που θα φυτευτούν στο βουνό που θα τρέξει ο καθένας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατάταξη πάνω από τον παγκόσμιο μέσο όρο ανάμεσα σε 23.000 εταιρείες που αξιολόγησε ο διεθνής οργανισμός
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της ολιστικής ESG στρατηγικής που υλοποιεί με συνέπεια η εταιρεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την έναρξη της δράσης το 2002 μέχρι και σήμερα έχουν υποστηριχθεί περισσότερα από 162.555 παιδιά από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑInfluencer marketing, event planning, media planning και διαχείριση των social media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα πρόκειται να ταξιδέψει σε 40.000 μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, 450 σχολεία σε όλη την Ελλάδα αλλά και στο ευρύ κοινό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιορία 6 μηνών στην κινεζική μητρική εταιρεία του TikTok, ByteDance, προκειμένου να εκποιήσει τα περιουσιακά στοιχεία στις ΗΠΑ της εφαρμογής σύντομων βίντεο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 3η χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory