Έρευνα Mindhaus: «Ποια είναι η φυσιογνωμία της έξυπνης πόλης»
Έρευνα της MINDHAUS, που παρουσιάστηκε στο 1ο Plug & Play συνέδριο «Restart mAI City»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈρευνα της MINDHAUS, που παρουσιάστηκε στο 1ο Plug & Play συνέδριο «Restart mAI City»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΟΠΑΠ και η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ανακοίνωσαν τη συνέχιση της χορηγικής τους συνεργασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Μοτοδυναμική ΑΕΕ και η Porsche Hellas με χαρά και υπερηφάνεια υποδέχονται την Μαρία Σάκκαρη στην οικογένεια της Porsche.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνισχύονται οι ψηφιακές δυνατότητες της S4Capital
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαταληκτική ημερομηνία ορίστηκε η 21η Οκτωβρίου 2019
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη χρονιά η bwin ήταν ο Μεγάλος Χορηγός
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε πρόσκληση υποβολής προσφορών για τη δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας
Με κεντρικό μήνυμα “ΕμβολιάΖΩμαι”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«3η δύναμη» διεθνώς στη διαφημιστική απορρόφηση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Cross Media Working Group έχει σαν στόχο να καταλήξει σε κάποιες κύριες παγκόσμιες αρχές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι δύο κολοσσοί ανακοίνωσαν τη συγχώνευσή τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Sheldon εργάζεται στο Deutsch agency από το 1997
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory