Ξεπερνούν τον Τύπο πλέον τα social media

Kατά 20% αναμένεται να αυξηθεί φέτος η διαφημιστική επένδυση στα social media, εκτινάσσοντας τον μερίδιο των κοινωνικών δικτίων στη συνολική «πίτα» της παγκόσμιας δαπάνης στο 13%.
Αυτό τουλάχιστον προβλέπει η τελευταία μελέτη της Zenith, σύμφωνα με την οποία τα social media θα ξεπεράσουν για πρώτη φορά το print όσον αφορά τη διαφημιστική απορρόφηση. Σύμφωνα με τη μελέτη, η δαπάνη σε sites όπως τα Facebook, Twitter και Instagram θα αυξηθεί κατά 20% φέτος και θα αγγίξει τα 84 δισ. δολάρια, ενώ η συνδυαστική δαπάνη σε εφημερίδες και περιοδικά θα κυμανθεί περί τα 69 δισ. δολάρια, μειωμένη κατά 6%.
Με βάση αυτά τα στοιχεία, τα social media (13%) αποτελούν την «τρίτη δύναμη» όσον αφορά την παγκόσμια διαφημιστική απορρόφηση μετά τη «βασίλισσα»TV (29%) και το paid search (17%), που υπολογίζεται πως φέτος θα ξεπεράσει για πρώτη φορά τα 100 δισ. δολάρια. Γενικότερα, η μελέτη προβλέπει πως φέτος η διαδικτυακή διαφήμιση θα απορροφήσει το 52% την παγκόσμιας δαπάνης, καταγράφοντας σημαντική άνοδο συγκριτικά με το μερίδιο της τάξης του 44%, που κατέγραψε το 2018. Σημειώνεται πως η συνολική διαφημιστική δαπάνη δεν πρόκειται να αυξηθεί με ανάλογους ρυθμούς, καθώς η Zenith προβλέπει άνοδο περίπου 4,4%.
Αυτό τουλάχιστον προβλέπει η τελευταία μελέτη της Zenith, σύμφωνα με την οποία τα social media θα ξεπεράσουν για πρώτη φορά το print όσον αφορά τη διαφημιστική απορρόφηση. Σύμφωνα με τη μελέτη, η δαπάνη σε sites όπως τα Facebook, Twitter και Instagram θα αυξηθεί κατά 20% φέτος και θα αγγίξει τα 84 δισ. δολάρια, ενώ η συνδυαστική δαπάνη σε εφημερίδες και περιοδικά θα κυμανθεί περί τα 69 δισ. δολάρια, μειωμένη κατά 6%.
Με βάση αυτά τα στοιχεία, τα social media (13%) αποτελούν την «τρίτη δύναμη» όσον αφορά την παγκόσμια διαφημιστική απορρόφηση μετά τη «βασίλισσα»TV (29%) και το paid search (17%), που υπολογίζεται πως φέτος θα ξεπεράσει για πρώτη φορά τα 100 δισ. δολάρια. Γενικότερα, η μελέτη προβλέπει πως φέτος η διαδικτυακή διαφήμιση θα απορροφήσει το 52% την παγκόσμιας δαπάνης, καταγράφοντας σημαντική άνοδο συγκριτικά με το μερίδιο της τάξης του 44%, που κατέγραψε το 2018. Σημειώνεται πως η συνολική διαφημιστική δαπάνη δεν πρόκειται να αυξηθεί με ανάλογους ρυθμούς, καθώς η Zenith προβλέπει άνοδο περίπου 4,4%.