To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ξεπερνούν τον Τύπο πλέον τα social media

Ξεπερνούν τον Τύπο πλέον τα social media
Kατά 20% αναμένεται να αυξηθεί φέτος η διαφημιστική επένδυση στα social media, εκτινάσσοντας τον μερίδιο των κοινωνικών δικτίων στη συνολική «πίτα» της παγκόσμιας δαπάνης στο 13%.

Αυτό τουλάχιστον προβλέπει η τελευταία μελέτη της Zenith, σύμφωνα με την οποία τα social media θα ξεπεράσουν για πρώτη φορά το print όσον αφορά τη διαφημιστική απορρόφηση. Σύμφωνα με τη μελέτη, η δαπάνη σε sites όπως τα Facebook, Twitter και Instagram θα αυξηθεί κατά 20% φέτος και θα αγγίξει τα 84 δισ. δολάρια, ενώ η συνδυαστική δαπάνη σε εφημερίδες και περιοδικά θα κυμανθεί περί τα 69 δισ. δολάρια, μειωμένη κατά 6%.

Με βάση αυτά τα στοιχεία, τα social media (13%) αποτελούν την «τρίτη δύναμη» όσον αφορά την παγκόσμια διαφημιστική απορρόφηση μετά τη «βασίλισσα»TV (29%) και το paid search (17%), που υπολογίζεται πως φέτος θα ξεπεράσει για πρώτη φορά τα 100 δισ. δολάρια. Γενικότερα, η μελέτη προβλέπει πως φέτος η διαδικτυακή διαφήμιση θα απορροφήσει το 52% την παγκόσμιας δαπάνης, καταγράφοντας σημαντική άνοδο συγκριτικά με το μερίδιο της τάξης του 44%, που κατέγραψε το 2018. Σημειώνεται πως η συνολική διαφημιστική δαπάνη δεν πρόκειται να αυξηθεί με ανάλογους ρυθμούς, καθώς η Zenith προβλέπει άνοδο περίπου 4,4%.