Λιγότερες εξαγορές φέτος από τους «Big 6»
Οι έξι κύριοι διεθνείς όμιλοι επικοινωνίας πατάνε φρένο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι έξι κύριοι διεθνείς όμιλοι επικοινωνίας πατάνε φρένο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποχώρησε από την εταιρεία μετά από 15 χρόνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠως «μοιράζεται» ο ύψος 3 δις δολαρίων λογαριασμός..
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Pernod Ricard γιόρτασε την underground μουσική σκηνή του Λονδίνου με ένα τετραήμερο φεστιβάλ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Υδρόγειος Ασφαλιστική και ο ΕΣΑΚΕ ανανέωσαν τη συνεργασία για 8η συνεχή χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 17 και 18 Οκτωβρίου, στο Portoroz της Σλοβενίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπανασχεδιασμός της ταυτότητας και της εικόνας του brand
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα συνοδεύσει τον σύλλογο σε όλες τις επίσημες υποχρεώσεις του για φέτος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνοιχτή συζήτηση διοργάνωσε ο ΣΔΕ στο πλαίσιο των Αριστείων Εταιρικής Υπευθυνότητας 2019
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ομιλητές διεθνούς φήμης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο κοινωνικό και επιχειρηματικό αποτύπωμα της εταιρείας για το 2018
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Diageo λάνσαρε την πρώτη παγκόσμια διαφημιστική της καμπάνια για το brand της Smirnoff
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory