Disney: Διαγράφει επένδυση 353 εκατ. δολαρίων
Eκτιμά ότι είναι πλέον απίθανο να κάνει απόσβεση της επένδυσής της στη Vice Media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEκτιμά ότι είναι πλέον απίθανο να κάνει απόσβεση της επένδυσής της στη Vice Media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο του προγράμματος «Η Μεγάλη Στιγμή για την Παιδεία» που έχει καθιερώσει από το 2003 η Eurobank
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑόπως κάθε χρόνο πριν το Πάσχα, η INTERAMERICAN, φιλοξένησε και φέτος στα κεντρικά της γραφεία δύο bazaars κοινωνικών φορέων με σημαντικό και αναγνωρισμένο έργο.
H Ελληνική Δερματολογική και Αφροδισιολογική Εταιρεία και η διαφημιστική Day6 ευαισθητοποιούν τον κόσμο για την ανάγκη τακτικού ελέγχου των ελιών στο σώμα μας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιστρέφει για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στις 17&18 Μαΐου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Philippa Brown είναι η πρώτη γυναίκα που αναλαμβάνει τη θέση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την προσέλκυση τουριστών από την Κίνα σε επιλεγμένους ελληνικούς προορισμούς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Mike Cooper θα είναι ο νέος group chief executive της OMG
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώην chief commercial officer στον Telegraph Media Group
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAναδείχθηκε ως μια από τις δέκα μεγάλες επιχειρήσεις (με περισσότερους από 251 εργαζομένους) με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία δωροεπιταγή 88.6 λίτρων καύσιμα περιμένει καθημερινά τους ακροατές από Δευτέρα 13 Μαΐου μέχρι Παρασκευή 31 Μαΐου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκτόπισε από κορυφή την Tencent
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory