Η Alibaba το πιο πολύτιμο brand της Κίνας
Η Alibaba ανακηρύχθηκε το πιο
πολύτιμο brand της Κίνας στην
ετήσια λίστα BrandZ Top 100
Most Valuable Chinese Brands,
εκτοπίζοντας από την κορυφή την
Tencent.
Η Alibaba, η οποία κατείχε τη δεύτερη θέση, κατέλαβε την πρώτη, χάρη στην αύξηση της αξίας της κατά 59%, φτάνοντας στα 141 δισ. δολάρια.
Η Tencent βρισκόταν στην κορυφή της κατάταξης για τέσσερα χρόνια, ενώ τον προηγούμενο χρόνο η αξία της αυξήθηκε μόλις 4% φτάνοντας στα 138 δισ. δολάρια. Στις υπόλοιπες θέσεις της λίστας βρίσκονται οι ICBC, China Mobile και Moutai.
Η συνολική αξία των ηγετικών κινέζικων brands ενισχύθηκε κατά 30%, φτάνοντας τα 889,7 δισ. δολάρια.
Η Alibaba, η οποία κατείχε τη δεύτερη θέση, κατέλαβε την πρώτη, χάρη στην αύξηση της αξίας της κατά 59%, φτάνοντας στα 141 δισ. δολάρια.
Η Tencent βρισκόταν στην κορυφή της κατάταξης για τέσσερα χρόνια, ενώ τον προηγούμενο χρόνο η αξία της αυξήθηκε μόλις 4% φτάνοντας στα 138 δισ. δολάρια. Στις υπόλοιπες θέσεις της λίστας βρίσκονται οι ICBC, China Mobile και Moutai.
Η συνολική αξία των ηγετικών κινέζικων brands ενισχύθηκε κατά 30%, φτάνοντας τα 889,7 δισ. δολάρια.