Alpha Bank: Επιτυχής η Ημέρα Εθελοντισμού
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 20 Μαΐου 2018 η “Ημέρα Εθελοντισμού Ομίλου Alpha Bank” στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Ρουμανία και την Αλβανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 20 Μαΐου 2018 η “Ημέρα Εθελοντισμού Ομίλου Alpha Bank” στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Ρουμανία και την Αλβανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ INTERAMERICAN έχει διαθέσει σε δεύτερη χρήση από το 2016 έως σήμερα συνολικά 33 ηλεκτρονικούς υπολογιστές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Pepsi πέτυχε σημαντική αναγνώριση από την Effie Worldwide, μια ομάδα που αναγνωρίζει τα brands, τις εταιρείες και τη δημιουργία, που οδηγούν σε επιχειρηματική αποτελεσματικότητα για χάρη των πελατών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Yum! Brands κατέληξε στη Wieden+Kennedy για τον χειρισμό των media της αλυσίδας KFC στις Ηνωμένες Πολιτείες, συγκεντρώνοντας δημιουργικό και media σε μια εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΟΠΑΠ υλοποιεί για δεύτερο συνεχόμενο έτος το πρόγραμμα «ΟΠΑΠ Forward», που έχει ως στόχο να συμβάλλει στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη Γενική Διεύθυνση της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) αναλαμβάνει ο από ετών συνεργάτης της εταιρίας, Αναστάσιος Ροδόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εκπρόσωποι της Stoiximan έδωσαν το «παρών» στο Αμφιθέατρο του Μουσείου της Ακρόπολης, όπου πραγματοποιήθηκε η συνέντευξη Τύπου ενόψει της ημιτελικής και τελικής σειράς των Playoffs του πρωταθλήματος Μπάσκετ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την ευκαιρία του MONACO GRAND PRIX, που θα διεξαχθεί στις 27 Μαΐου 2018 στο Μονακό, έλαβε χώρα ο 26ος ποδοσφαιρικός αγώνας φιλανθρωπικού χαρακτήρα ανάμεσα στις ομάδες «World Stars for the Children Monaco» και τη «Nazionale Piloti F1 Drivers», στο Μονακό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Negroni Week, η διεθνής πρωτοβουλία του Campari και του αμερικανικού περιοδικού Imbibe, έρχεται και φέτος στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος Publicis προχώρησε στην επίσημη παρουσίαση της AI πρωτοβουλίας Marcel. Επιστροφή στα events από το καλοκαίρι του 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆλλος ένας μεγάλος λογαριασμός από την αγορά αυτοκινήτου τίθεται προς αναθεώρηση, αυτός των Media της Fiat Chrysler Automobiles για την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ βρετανική εταιρεία τραπεζικών και οικονομικών υπηρεσιών, HSBC, επέλεξε την PHD του ομίλου Omnicom για τον χειρισμό των παγκόσμιων media, έπειτα από την ολοκλήρωση του σχετικού spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory