To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

FCA: Media spec στις Ηνωμένες Πολιτείες

FCA: Media spec στις Ηνωμένες Πολιτείες
Άλλος ένας μεγάλος λογαριασμός από την αγορά αυτοκινήτου τίθεται προς αναθεώρηση, αυτός των Media της Fiat Chrysler Automobiles για την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.

"Η FCA επιβεβαιώνει ότι ζητά προσφορές για τις υπηρεσίες media, στο πλαίσιο μιας συνηθισμένης επιχειρηματικής δραστηριότητας. Εκτιμούμε την εταιρική μας σχέση με την UM, η οποία θα συμμετέχει ως υποψήφια στη διαδικασία υποβολής προσφορών" σχολίασε εκπρόσωπος της FCA.

Η FCA αποτελεί τον 12ο μεγαλύτερο διαφημιζόμενο στις ΗΠΑ, επενδύοντας 2,2 δισεκατομμύρια δολάρια για τις μάρκες της. Η Starcom του Publicis Groupe χειρίζεται ένα κομμάτι των παγκόσμιων media επιχειρήσεων της εταιρείας, αφού κέρδισε το σχετικό spec στα τέλη του 2016, που αφορούσε σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ασία-Ειρηνικό.

Στο δημιουργικό κομμάτι, η FCA είναι γνωστή για τη συνεχή ανακατεύθυνση των εργασιών της σε διάφορες εταιρείες, όπως οι DDB Chicago, FCB Chicago, Doner, Richards Group και Huge.