ΣΕΤΕ: Ξεκινά καμπάνια με μήνυμα «Τουρισμός, αξία για όλους»
Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) ανακοινώνει την έναρξη της ψηφιακής καμπάνιας «Τουρισμός, αξία για όλους».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) ανακοινώνει την έναρξη της ψηφιακής καμπάνιας «Τουρισμός, αξία για όλους».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Heineken και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στρέφουν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην Ελλάδα τα φώτα του παγκόσμιου ενδιαφέροντος γύρω από τον τελικό του UEFA Champions League
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνημέρωση για τις πρωτοβουλίες που αναπτύσσει ο οργανισμός QualityNet Foundation, παρείχε η αντιπρόεδρος Χρυσούλα Εξάρχου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Starbucks προσέλαβε την Havas Helios σαν την πρώτη πανευρωπαϊκή customer engagement συνεργάτιδα, έπειτα από την ολοκλήρωση σχετικής διαγωνιστικής διαδικασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Kimbelry-Clark προχώρησε στην πρόσληψη νέας chief marketing officer κι ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η παγκόσμια δημιουργική της αναθεώρηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΕΙΤΗΣΕΕ παρέχει διευκρινίσεις σχετικά με το θέμα του Τηλεμαραθωνίου για την ενίσχυση της προσπάθειας ανακαίνισης της Γ΄ΠΠ Κλινικής του ΓΝΑ ΣΩΤΗΡΙΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛιγότερο από ένα χρόνο μετά την έναρξη της συνεργασίας τους, η 72andSunny και η Infiniti, το luxury brand της Nissan, αποφάσισαν να χαράξουν διαφορετικούς δρόμους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναθεώρηση του παγκόσμιου media λογαριασμού της θα προχωρήσει η American Express, σύμφωνα με όσα έκανε η ίδια γνωστά πριν από μερικές ημέρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΑΒ Βασιλόπουλος, για 8η συνεχή χρονιά, διοργανώνει «Ημέρα Εθελοντισμού ΑΒ» συνεχίζοντας μία παράδοση πια για ολόκληρη την ΑΒητική οικογένεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ INTERAMERICAN αναγνωρίζει τον σημαντικό ρόλο συνεισφοράς υπηρεσιών των ανεπίσημων φροντιστών σε άτομα με αναπηρία ή ασθένεια...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Πέμπτη 10 Μαΐου πραγματοποιήθηκε το Ετήσιο Συνέδριο, HR Forum 2018 στον πολυχώρο Λώλου, στην Παιανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Heineken προχωράει σε αναθεώρηση των παγκόσμιων media planning and buying επιχειρήσεών της για το ομώνυμο brand μπίρας που διαθέτει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory