To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

American Express: Προχωρά σε παγκόσμια media αναθεώρηση

American Express: Προχωρά σε παγκόσμια media αναθεώρηση
Σε αναθεώρηση του παγκόσμιου media λογαριασμού της θα προχωρήσει η American Express, σύμφωνα με όσα έκανε η ίδια γνωστά πριν από μερικές ημέρες.

"Αξιολογούμε τον τρόπο με τον οποίο αγοράζουμε media σε παγκόσμια κλίμακα. Σαν αποτέλεσμα αυτής της αξιολόγησης, θα δημοσιεύσουμε αίτημα για παρουσιάσεις για το media planning and buying. Οι συνεργάτιδες εταιρείες θα προσκληθούν σε αυτή τη διαδικασία, που αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας για καλύτερη marketing αποτελεσματικότητα" σχολίασε η vice president of public affairs της AmEx, Elizabeth Crosta.

Δεν έχει ξεκαθαρίσει αν θα προσκληθούν για να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό εταιρείες εκτός του ρόστερ της American Express, ενώ η είδηση προέκυψε δυο δεκαετίες μετά τη ανάληψη των media από τη Mindshare και 13 χρόνια μετά την επιτυχημένη προσπάθεια υπεράσπισης απέναντι στις Initiative και Carat. Επιπλέον, ακολουθεί την απόφαση του ομίλου οικονομικών υπηρεσιών να μετακινήσει σημαντικό κομμάτι του δημιουργικού από την Ogilvy στη mcgarrybowen τον Ιούνιο του 2017.

Πέρα από τη Mindshare, η AmEx συνεργάζεται με τη Digitas στο κομμάτι των digital media. Τέλος, σύμφωνα με την Kantar Media, η εταιρεία ξόδεψε περί τα 300 εκατ. δολάρια σε μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ το 2017 από τα 500 εκατ. του 2016.