Τα brands "σκοράρουν" στο Παγκόσμιο Κύπελλο
Λίγες εβδομάδες πριν να ξεκινήσει η μεγαλύτερη αθλητική διοργάνωση του πλανήτη, το Campaign εξετάζει τι κάνουν τα brands για να ευθυγραμμιστούν με τη γιορτή του ποδοσφαίρου στη Ρωσία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛίγες εβδομάδες πριν να ξεκινήσει η μεγαλύτερη αθλητική διοργάνωση του πλανήτη, το Campaign εξετάζει τι κάνουν τα brands για να ευθυγραμμιστούν με τη γιορτή του ποδοσφαίρου στη Ρωσία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια να είναι η καλύτερη γεύση ενός μπουκαλιού Orangina, "πρέπει να το κουνήσουμε, διαφορετικά ο πολτός παραμένει κάτω!".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ World Federation of Advertising (WFA) δημοσίευσε τον Global Media Charter, μέσω του οποίου ζητά ένα οικοσύστημα digital διαφήμισης, που θα λειτουργεί καλύτερα για όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην τέταρτη συνεχόμενη Συνάντηση Κορυφής πραγματοποίησε το ΙΠΕ μεταξύ επιλεγμένων μελών του και του κυρίου Στέφανου Παντελιάδη, Επιχειρηματία των εταιρειών ΟΠΤΙΜΑ Α.Ε. και Ήπειρος Α.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 7η συνεχή χρονιά, το πρόγραμμα «Το Σχολείο που Θέλεις» της Coca-Cola Τρία Έψιλον βοηθάει μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς να αποκτήσουν το σχολείο που επιθυμούν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Huge ανακοίνωσε μια σειρά εσωτερικών προαγωγών, οι οποίες θα αναμορφώσουν την παγκόσμια ομάδα ηγεσίας της εταιρείας του ομίλου IPG.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣειρά marketing αλλαγών προέκυψαν το τελευταίο διάστημα στη Mars.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ IPG Mediabrands έκανε γνωστό το λανσάρισμα της νέας full-service digital και performance marketing εταιρείας Reprise.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθώς η αγορά μπίρας μπαίνει στην περίοδο υψηλής ζήτησης, όλες οι εταιρείες ζυθοποιίας ενισχύουν τις προσπάθειές τους στο κομμάτι της επικοινωνίας και του marketing, με στόχο να κερδίσουν και να έρθουν πιο κοντά στους καταναλωτές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ παγκόσμια digital εταιρεία Wunderman ανακοίνωσε την πρόσληψη του Helder Santo για την ανάθεση καθηκόντων President στο μεγάλο γραφείο της Νέας Υόρκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑύξηση 5,7% στα έσοδα του πρώτου τριμήνου του οικονομικού της έτους παρουσίασε η Dentsu σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα Nestlé for Healthier Kids / Nestlé Παιδιά Όλο Υγεία θα βοηθήσει 50 εκατομμύρια παιδιά μέχρι το 2030 να ζήσουν με περισσότερη υγεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory