Rebranding από τη DigitasLBi
Η DigitasLBi προχώρησε σε rebranding και κράτησε μονάχα το "Digitas" στην ονομασία της, έπειτα από τον συγχρονισμό της με το Media τμήμα του Publicis Groupe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ DigitasLBi προχώρησε σε rebranding και κράτησε μονάχα το "Digitas" στην ονομασία της, έπειτα από τον συγχρονισμό της με το Media τμήμα του Publicis Groupe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nike γιορτάζει την 20ετη σχέση της με την FC Barcelona με ένα νέο διαφημιστικό σποτ 90 δευτερολέπτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο βρετανικό παράρτημα της μη κυβερνητικής οργάνωσης για την προστασία του περιβάλλοντος, WWF, προσέλαβε την Uncommon για τον χειρισμό του διαφημιστικού της λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜήνυση κατά της Innocean Worldwide (δημιουργική εταιρεία της Hyundai) και του chief creative officer Eric Springer για σεξουαλική παρενόχληση, διακρίσεις και άδικο τερματισμό συνεργασίας, κατέθεσε η πρώην director of content Victoria Guenier
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Unilever ανακοίνωσε την εξοικονόμηση 30% στα κόστη production, έπειτα από τη συγκέντρωση μεγαλύτερου μέρους της διαφημιστικής δουλειάς in-house.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλα τα μυστικά της νέας καμπάνιας που παρουσιάζουν οι Χρυσή Ζύμη και Cream για την πίτα χωρίς φύλλο, Μπατζίνα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η 1η δράση Νetworking με θέμα «Γυναίκες & Επιχειρήσεις» που διοργάνωσε στις 8 Μαρτίου ο Τομέας Ανάπτυξης Γυναικών Μάνατζερ & Επιχειρηματιών (ΤΟΓΜΕ) της ΕΕΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της αναγνώρισης του ελληνικού φορέα ως «Τrusted NGO Partner» της Facebook, «Το Χαμόγελο του Παιδιού» προσεκλήθη να συμβάλλει στην φετινή Παγκόσμια Διάσκεψη «Global Safety Summit 2018» της Facebook που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή, 2 Μαρτίου, στην Ουάσινγκτον των ΗΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mondelez International επιβεβαίωσε ότι προχωρά στη διεθνή φάση της παγκόσμιας αναθεώρησης των media, μετά την επιλογή των νέων συνεργατών της στη Βόρεια Αμερική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη Δευτέρα 5 Μαρτίου το απόγευμα πραγματοποιήθηκε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, η Τακτική Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Danone κατέληξε στην επιλογή της Wavemaker του ομίλου WPP για την ανάληψη των media επιχειρήσεων στη Βόρεια Αμερική...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ebay προχώρησε στην πρόσληψη της Craft, του production παραρτήματος της McCann Worldgroup, για να της προσφέρει υπηρεσίες παραγωγής κι εκτέλεσης σε βασικές ευρωπαϊκές αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory