FCA: Διαφημιστική αναθεώρηση στην ΕΜΕΑ
Η Fiat Chrysler Automobiles προχωρά σε αναθεώρηση των διαφημιστικών της συνεργασιών σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (ΕΜΕΑ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Fiat Chrysler Automobiles προχωρά σε αναθεώρηση των διαφημιστικών της συνεργασιών σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (ΕΜΕΑ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα, περίπου, χρόνο μετά τη συγχώνευσή της με τη Starwood Hotels and Resorts, η Marriott International πραγματοποιεί αναθεώρηση του παγκόσμιου media buying and planning λογαριασμού της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 4η συνεχόμενη χρονιά ο κόσμος συμμετέχει μέσα από μια διαδραστική ηλεκτρονική εφαρμογή και ο ΟΠΑΠ προσφέρει, ανακαινίζοντας τα παιδιατρικά νοσοκομεία «Η Αγία Σοφία» και «Παναγιώτη & Αγλαΐας Κυριακού»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Δήμος Αστυπάλαιας ανέθεσε στον όμιλο συμβούλων τουρισμού MTC GROUP το ετήσιο πλάνο ενεργειών για την προώθηση και ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος του νησιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ανατρεπτική web σειρά με τίτλο «Τhe Food Gang» project και βασικό χαρακτηριστικό την «αλήθεια» παρουσιάζουν η Jungle και η NEFF. H Λίνα Αθανασίου, Creative Director - Managing Partner της Jungle, και η Βαρβάρα Παππά, Head of Communications & Public Relations, Social Media Officer της BSH (NEFF), μας δίνουν τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΕΛΜΑ, η πρώτη ελληνική τσίκλα με μαστίχα Χίου, παραμένει αυθεντική όπως όταν πρωτοκυκλοφόρησε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Gustavo Martinez έκανε την πρώτη του εμφάνιση τις προηγούμενες ημέρες ως επικεφαλής των επιχειρήσεων του WPP στην Ισπανία, 18 μήνες μετά την αποχώρηση του από τον ρόλο του global CEO της J. Walter Thompson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εργαζόμενοι της εταιρείας σε συνεργασία με τους υπεύθυνους δημόσιους φορείς του Δήμου Αλίμου, συμμετείχαν το Σάββατο 7/10, στη συντονισμένη δράση καθαρισμού των ακτών των Νοτίων Προαστίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Σπύρος Μαυρογένης, President / CFO της STEFI&Lynx μιλά για τη φιλοσοφία και τις σημαντικές συνεργασίες της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο προσκήνιο η δράση Blogtrotters 2017
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνέκρινε κονδύλια για επιμέρους δράσεις την περίοδο 2017-2019...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ διεθνούς φήμης Patrick V. Valtin μας εξηγεί πώς μπορεί κανείς να «πουλά χωρίς να πουλάει», καθώς και τα τρία μυστικά που πρέπει να γνωρίζει κάθε πωλητής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory