ΑΒ Βασιλόπουλος: Ημέρα Εθελοντισμού για 7η χρονιά
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, για 7η συνεχή χρονιά, την Κυριακή 28 Μαΐου, διοργανώνει την καθιερωμένη πλέον «Ημέρα Εθελοντισμού ΑΒ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΑΒ Βασιλόπουλος, για 7η συνεχή χρονιά, την Κυριακή 28 Μαΐου, διοργανώνει την καθιερωμένη πλέον «Ημέρα Εθελοντισμού ΑΒ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία ανθρώπινου δυναμικού και trade marketing INGROUP ανανεώνει την εταιρική της ταυτότητα και παρουσιάζει το νέο της λογότυπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Άμστερνταμ πραγματοποιείται το διήμερο 23-24 Μαΐου το συνέδριο Interact του IAB Εurope, το οποίο αναμένεται να καταπιαστεί με τις νέες σχέσεις που διαμορφώνονται μεταξύ marketers και καταναλωτών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ WEST SA προχώρησε σε ανανέωση της εικόνας της, σε μια προσπάθεια να απαντήσει στις ανάγκες των νέων καιρών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ελληνική εταιρεία The Writing Fields S.A. η εταιρεία προϊόντων σημειώσεων, έγινε μέλος της πρωτοβουλίας «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ» τον Δεκέμβριο 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντικά πρόσωπα της αγοράς δίνουν τον παλμό του Digital Business
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μεγαλύτερο ενημερωτικό κανάλι της Ευρώπης ανανεώνει την στρατηγική μετάδοσης, με την εισαγωγή της νέας "multi-cultural and multi-lingual" προσέγγισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότεροι από 2.000 σύνεδροι συμμετείχαν στο 8o TEDxAthens που πραγματοποιήθηκε στο ΚΠΙΣΝ το Σάββατο 13 Μαΐου με θέμα «Όρια/Edge»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Maxus προήγαγε τον Richard Lloyd στη θέση του worldwide head of programmatic.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Goodby Silverstein & Partners και Cisco αποφάσισαν να διακόψουν τη συνεργασία τους έπειτα από πέντε χρόνια, με τον τεχνολογικό κολοσσό να εντάσσει ξανά στο ρόστερ την Ogilvy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Κίμων Αντύπας (Publicis Consultants), Γιώργος Λιμπέρης (Palladian Communications Specialists) και Δημήτρης Ρούλιας (Out of the Box), που αποτελούν τη Διοικούσα Επιτροπή του Τομέα Δημοσίων Σχέσεων της ΕΔΕΕ, αναλύουν την εικόνα και τις συνθήκες στη σημερινή ελληνική αγορά PR.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνοιχτή συζήτηση στο πλαίσιο των Αριστείων Εταιρικής Υπευθυνότητας 2017
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory