To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

IAB Europe: Τελική ευθεία για το φετινό Interact

IAB Europe: Τελική ευθεία για το φετινό Interact
Στο Άμστερνταμ πραγματοποιείται το διήμερο 23-24 Μαΐου το συνέδριο Interact του IAB Εurope, το οποίο αναμένεται να καταπιαστεί με τις νέες σχέσεις που διαμορφώνονται μεταξύ marketers και καταναλωτών και τους κανόνες που τις διέπουν. 

Στους κανόνες αυτούς αντικατοπτρίζεται η αυξημένη ικανότητα των χρηστών να συνδέονται με το ψηφιακό περιεχόμενο και τις σχετικές υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένης της διαφήμισης, με τους δικούς τους όρους. 

Στις δύο ημέρες του συνεδρίου, στις εργασίες του Interact θα λάβουν μέρος περισσότερα από 300 υψηλόβαθμα στελέχη από 30 χώρες και 3 ηπείρους, τα οποία θα εστιάσουν στη δημιουργικότητα, την οικοδόμηση ενός βιώσιμου ψηφιακού οικοσυστήματος και την πλοήγηση σε ένα μέλλον που θα χαρακτηρίζεται από το «disruption». 

Μεταξύ των βασικών ομιλητών συμπεριλαμβάνονται ο Dominique Delport του Havas Media Group’s, ο Digital Prophet της AOL David Shing, ο Nicola Mendelsohn του Facebook, o Nigel Morris της DentsuAegis, ο Gian Fulgoni της comScore, ο Matt Brittin της Google και ο Jeffrey Cole από το Tannenberg School for Communications στο USC. 

Επίσης, θα υπάρξουν παρουσιάσεις από εκδότες που καινοτομούν όσον αφορά την ψηφιακή επανάσταση όπως οι Schibsted, RTL, The Guardian και de Persgroep, αλλά και από διαφημιζόμενους όπως οι Philips και Orange.
TAGS: IAB Europe