Dentsu: Επιβράδυνση λόγω ΕΜΕΑ
Επιβράδυνση σημείωσε η ανάπτυξη του Dentsu Aegis Network στο πρώτο τρίμηνο του 2017, με συνέπεια να πέσει στο 3,1%...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιβράδυνση σημείωσε η ανάπτυξη του Dentsu Aegis Network στο πρώτο τρίμηνο του 2017, με συνέπεια να πέσει στο 3,1%...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Havas κατέληξε στην επιλογή του Peter Mears, προκειμένου να επιβλέπει τις επιχειρήσεις του παγκόσμιου δικτύου των media εταιρειών του, υπό τον ρόλο του chief operating officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαραδόθηκαν δύο πλήρως ανακαινισμένοι όροφοι στα παιδιατρικά νοσοκομεία «Η Αγία Σοφία» και «Παναγιώτη και Αγλαΐας Κυριακού»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Χρήστος Π. Μοσχανδρέου μιλάει στο adbusiness για τα 40 χρόνια πορείας του στην ελληνική διαφήμιση, τα όσα αισθάνεται μετά την αποχώρηση της Advert Athens από την αγορά, αλλά και την Πινακοθήκη Σύγχρονης Τέχνης Αιτωλοακαρνανίας Ι.Π. Μεσολογγίου Χρήστου και Σοφίας Μοσχανδρέου, που γιορτάζει φέτος 20 χρόνια πορείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε επιτυχία ολοκληρώθηκε η ημερίδα για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη που διοργάνωσε το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ) σε συνεργασία με την KPMG.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Αντιπρόεδρος της Volvo Cars, ομιλητής στο συνέδριο ηγεσίας της ΕΑΣΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερα από 200 έντυπα και ηλεκτρονικά δημοσιεύματα σε Γερμανία και Αυστρία αναδεικνύουν την καλλιτεχνική φλέβα του νησιού των Ιπποτών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Vivendi προχωράει στην εξαγορά του ομίλου Havas, υλοποιώντας μια συγχώνευση η οποία αναμενόταν καιρό και θα δημιουργήσει ένα κολοσσό στο χώρο της διαφήμισης, των media και της διασκέδασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπίσημη παρουσίαση του LG MULTI V 5, της νέας εποχής στα επαγγελματικά συστήματα ψύξης – θέρμανσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ζenith προχώρησε στο λανσάρισμα μιας νέας "παγκόσμιας προσέγγισης" με την ονομασία ROI+, καθώς επιδιώκει να προσφέρει περισσότερες "upstream" στρατηγικές συμβουλές σε brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 24η έκδοση του International Festival of Creativity Golden Drum, που θα πραγματοποιηθεί στην πρωτεύουσα της Σλοβενίας, Λιουμπλιάνα, από τις 18 ως τις 20 Οκτωβρίου, ανακοίνωσε τους πρώτους διεθνείς ομιλητές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσω του προγράμματος υποτροφιών του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory