Παγκόσμιο δημιουργικό spec για το Powerade
Σε αναζήτηση παγκόσμιας διαφημιστικής συνεργάτιδας βρίσκεται το brand ενεργειακού ποτού Powerade, το οποίο ανήκει στην Coca Cola.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναζήτηση παγκόσμιας διαφημιστικής συνεργάτιδας βρίσκεται το brand ενεργειακού ποτού Powerade, το οποίο ανήκει στην Coca Cola.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυξημένος κατά 1,4% ο τζίρος του ομίλου, αν και παρουσίασε καθαρή ζημιά 527 εκατομμυρίων ευρώ το 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο σημαντικό βήμα της επέκτασης σε αγορές του εξωτερικού έχει δρομολογήσει για φέτος η happiness, με τον επικεφαλής της να μιλάει στο adbusiness τόσο για τα νέα σχέδια όσο και τη μακρά πορεία της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Molson Coors ολοκλήρωσε την αναθεώρηση των media συνεργασιών της, επιλέγοντας μια "ομπρέλα" εταιρειών του Publicis Groupe για τον χειρισμό του μεγαλύτερου μέρους του μπάτζετ στις ΗΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ανάληψη χειρισμού των media λογαριασμών των Procter & Gamble και Volkswagen, βοήθησαν τον αμερικάνικο κολοσσό διαφήμισης να εξασφαλίσει επιστροφή στην ανάπτυξη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο οικοσύστημα του Discovergreece.com, «ξεδιπλώνει» στο ταξιδιωτικό κοινό τον χάρτη εμπειρών της Δυτικής Ελλάδας, με την προσθήκη ενός ακόμα προορισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Χαμόγελο του Παιδιού» συναντήθηκε με μαθητές και μαθήτριες και συζήτησαν για αυτά που κρύβονται πίσω από μια οθόνη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα από τα κορυφαία στελέχη της Mediavest | Spark, ο global brand president Brian Terkelsen, ανακοίνωσε την παραίτησή του από τα συγκεκριμένα καθήκοντα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος WPP συγκέντρωσε όλες τις εταιρείες που ασχολούνται με θέματα υγείας, κάτω από μια κοινή ομπρέλα, την WPP Health & Wellness.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈργο συνολικού προϋπολογισμού 8 εκατ. ευρώ, που σχετίζεται με τον σχεδιασμό και την κατάρτιση ολοκληρωμένων διαφημιστικών προγραμμάτων για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Nigel Vaz είναι εκείνος που αναλαμβάνει καθήκοντα global president στην DigitasLBi, αντικαθιστώντας τον Luke Taylor...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μεγαλύτερο ετήσιο event της διαφημιστικής βιομηχανίας, προχωρά σε προειδοποίηση προς τους κριτές, προκειμένου να μην αναγνωρίσουν δουλειές, οι οποίες σχετίζονται με φυλετικές διακρίσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory