Wind: Συμμετέχει σε περιβαλλοντική πρωτοβουλία της Sunlight Recycling
Μία νέα συνεργασία που ενώνει το όραμα των δύο εταιρειών για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος ως την πιο ισχυρή παρακαταθήκη για τις μελλοντικές γενιές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μία νέα συνεργασία που ενώνει το όραμα των δύο εταιρειών για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος ως την πιο ισχυρή παρακαταθήκη για τις μελλοντικές γενιές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Groupama Ασφαλιστική τιμήθηκε φέτος από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων Ανηλίκων «Αγάπη για Ζωή», για την ανιδιοτελή και σημαντική προσφορά της στο έργο του Συλλόγου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία προσφέρει 5 εκατομμύρια δολάρια για τη μείωση των εκπομπών από την παραγωγή κακάο στην Γκάνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Creta Farms δεν επιστρέφει, γιατί δεν έφυγε ποτέ. Με μια ωδή σε ένα από τα πιο σημαντικά σύμβολα της ελληνικής γης, το ελαιόδεντρο, η Creta Farms μας ταξιδεύει στο χρόνο κρατώντας ανέπαφο το πιο πολύτιμο αγαθό: τις αξίες της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Procter & Gamble έχει ήδη μειώσει στο μισό τις εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται και σχεδιάζει να κόψει και αυτές που έχουν απομείνει κατά 50%, σύμφωνα με όσα αποκάλυψε ο Jon Moeller.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το 2018 το ReGeneration, παραμένοντας δημιουργικά και εποικοδομητικά «ανήσυχο», ανανεώνεται και μας παρουσιάζει τον νέο πυλώνα της στρατηγικής του. Υποβολή αιτήσεων από 29 Ιανουαρίου έως και 9 Φεβρουαρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Superunion είναι το όνομα του νέου branding εταιρικού δικτύου του WPP, που φέρνει μαζί πέντε εταιρείες, τις Brand Union, The Partners, Lambie-Nairn, Addison και VBAT.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Philips λάνσαρε μια καμπάνια, στη διάρκεια του φετινού Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ (WEF) στο Νταβός, στην οποία τα παιδιά ρωτούν πράγματα για τον τομέα της πρόνοιας υγείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Μαρία Χατζηγεωργίου, Project Manager Game Changer Conferences, 24MEDIA σε συνέντευξή της στο advertising.gr, δίνει πληροφορίες για το συνέδριο «CSR & Social Impact», που εμπλουτίζει την επιτυχημένη σειρά συνεδρίων Game Changer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του ΑΝΤ1, «Κάθε παιδί, μια αγκαλιά», το Celebrity Rouk Zouk, επιστρέφει τον Ιανουάριο, με νέο επεισόδιο, για καλό σκοπό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής πολιτικής της Lidl, η εταιρεία απέσυρε την πλαστική σακούλα των 0,04 λεπτών από όλα τα καταστήματά της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H επιτυχημένη σειρά συνεδρίων Game Changer θα παρουσιάσει για πρώτη φορά τις τάσεις για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και τον αντίκτυπο που έχουν οι ενέργειες των εταιρειών στην κοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory