Η MasterCard αλλάζει το λογότυπό της
Νέο design με έμφαση στην ψηφιακή τεχνολογία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο design με έμφαση στην ψηφιακή τεχνολογία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με το WWF Ελλάς και τη ΝΗΡΕΥΣ...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπερατλαντικό Ταξίδι μέσα από τη νέα συλλογή Tommy Hilfiger Fall / Winter 2016...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο να δουλεύεις για ένα νεανικό brand σαν το What’s Up είναι συναρπαστικό, απαιτητικό αλλά και εµπνευστικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟφειλές σε επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, έδρας, δραστηριότητας και κλάδου…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Omnicom ανακοίνωσε τα οικονομικά του αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο του 2016, τα οποία ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμμετοχή στο πρόγραμμα «ΣΙΤΙΖΟΥΜΕ & Μοιράζουμε χαμόγελα!» σε συνεργασία με τις Adecco, Γευσήνους, ISS, Mέλισσα και Mars Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑPublicis Groupe και Walmart δημιουργούν μια νέα οντότητα, η οποία θα φιλοξενήσει δημιουργικό, In-store διαφήμιση και άλλα επιχειρηματικά κομμάτια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα καμπάνια της Microsoft Ελλάς που αναδεικνύει ξεχωριστές ιστορίες καθημερινών ανθρώπων που ξεπερνούν τα όριά τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ τελευταία Έκθεση Αειφορίας του ομίλου WPP δείχνει την επίτευξη επιχειρηματικής προόδου σε θέματα αειφορίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣεμινάρια σε στελέχη των διωκτικών Αρχών, από Παπαστράτο, BAT Hellas, Imperial Tobacco και JTI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιοργάνωση από το FUTURE MODELS, το πρακτορείο μοντέλων του Γιώργου Κουτούλια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory