Στην PHD τα παγκόσμια media του Volkswagen Group
Η PHD ήταν η νικήτρια εταιρεία στο spec για τον παγκόσμιο, ύψους 2 δισεκατομμυρίων λιρών, media planning και buying λογαριασμού του Volkswagen Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ PHD ήταν η νικήτρια εταιρεία στο spec για τον παγκόσμιο, ύψους 2 δισεκατομμυρίων λιρών, media planning και buying λογαριασμού του Volkswagen Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίζεται μέχρι την 10η Ιουλίου ο Φοιτητικός Διαγωνισμός για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη “Νίκος Αναλυτής”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν τα δέκα φεστιβάλ Αθλητικών Ακαδημιών ΟΠΑΠ σε πόλεις της Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH SOLID σχεδίασε τη βόλτα στην ιστορία του παγωτού, με ένα συλλεκτικό λεωφορείο, για την καμπάνια των 80 χρόνων ΕΒΓΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ AT&T προχωράει σε αναθεώρηση των δημιουργικών και Media λογαριασμών του για τις Ηνωμένες Πολιτείες,
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιοι εκλέχθηκαν στο πλαίσιο της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των Μελών της ΕΕΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ σημαντική αυτή συμφωνία ξεκινά εντός τους έτους, με τη μετονομασία του περίφημου Γκραν Πρι της Monza
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 3η συνεχή χρονιά στις κορυφαίες θέσεις μεταξύ των εταιρειών που θέλει να εργαστεί η Γενιά Υ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nike και μάρκα ρακετών τένις, Head, αποφάσισαν να συνεχίσουν τη χορηγική τους υποστήριξη προς τη Ρωσίδα σταρ, παρά τον διετή αποκλεισμό λόγω ντόπινγκ.
Ηχηρό μήνυμα ενδυνάμωσης της διεθνούς συνεργασίας για την προστασία χιλιάδων παιδιών προσφύγων και μεταναστών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Βίκος Cola πρωταγωνιστεί στο The X-Factor ως χορηγός με τοποθέτηση προϊόντος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάνω από 8.000 κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής επωφελήθηκαν από τις δωρεάν εξετάσεις και κοινωνικές δράσεις της «Γειτονιάς Αλληλεγγύης»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory