To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Δημιουργικό και media spec από την AT&T

Δημιουργικό και media spec από την AT&T
Η AT&T προχωράει σε αναθεώρηση των δημιουργικών και Media λογαριασμών του για τις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με όσα παραδέχτηκε εκπρόσωπος του τηλεπικοινωνιακού κολοσσού. "Έχουμε ξεκινήσει επίσημη media και δημιουργική αναθεώρηση, η οποία θα καλύψει το σύνολο των παραδοσιακών και digital υπηρεσιών στις Ηνωμένες Πολιτείες, για τα Entertainment Group, Business Solutions και Corporate Brand".

Ο εκπρόσωπος συμπλήρωσε πως υπάρχει πρόθεση για την υιοθέτηση ενός "απλού integratde media και δημιουργικού λειτουργικού μοντέλου, που θα αποτελείται από affiliated εταιρείες. Με την κίνηση αυτή, εξασφαλίζουμε βελτίωση της αποτελεσματικότητας, της ποιότητας και της συνέπειας στο portfolio μας".

Στην τρέχουσα περίοδο, η AT&Τ χρησιμοποιεί τις BBDO (Omnicom) και Grey (WPP) για τη δημιουργική δουλειά και τη MEC (WPP) για το μεγαλύτερο κομμάτι του meda buying. Οι WPP και Omnicom έχουν προσκληθεί να συμμετάσχουν και στο τρέχον spec. Η BBDO συνεργάζεται με τον τηλεπικοινωνιακό όμιλο από το 2007, έχοντας δημιουργήσει σημαντικές καμπάνιες για το brand. Η Grey εντάχθηκε στην ομάδα συνεργατών το 2010. Η συνολική διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του καλοκαιριού, οπότε θα ανακοινωθούν και οι νικήτριες εταιρείες.  
TAGS: AT&T