To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

3,2,1 Τώρα

Τώρα Λανσάρισμα!
3,2,1 Τώρα
Το να δουλεύεις για ένα νεανικό brand σαν το What’s Up είναι συναρπαστικό, απαιτητικό αλλά και εµπνευστικό.

Είµαστε σε µόνιµη επαφή µε τους νέους, προσπαθούµε να είµαστε συνεχώς δίπλα τους, να εντοπίσουµε νέες ανάγκες και νέες τάσεις, προσπαθούµε να τους καταλάβουµε και να τους προλάβουµε γιατί πλέον η ζωή τους έχει γίνει πολύ γρήγορη, και ουσιαστικά αυτό που κάνουµε είναι να τους αφήνουµε εκείνους να µας καθοδηγούν στον δικό τους κόσµο. Αυτό ακριβώς κάναµε σε αυτή την καµπάνια. Με τη βοήθεια ενός νέου πρωτότυπου δηµιουργικού σχήµατος, που αποτελείται από νέα παιδιά, θέσαµε ως στόχο την αναµόρφωση ολόκληρου του brand, ώστε να γίνει ακόµα πιο επίκαιρο, αληθινό για τους νέους και εµπνευστικό.



Ένα βασικό χαρακτηριστικό αυτής της νέας δουλειάς είναι ότι, µε τη βοήθεια ολόκληρης της οµάδας της ΟGILVY, καταφέραµε να κάνουµε πράξη το “out of the box”. Αλλάξαµε τις καθιερωµένες διαδικασίες, βγήκαµε από τα γραφεία µας και δουλέψαµε λίγο διαφορετικά, σαν να ήταν όλα αυτά που κάναµε καινούργια για όλους. Ακόµα και στη διαδικασία παραγωγής των τηλεοπτικών σποτ, µε τη βοήθεια της Stefi&Lynx Productions, δοκιµάσαµε νέα πράγµατα όπως το “street casting”, δηλαδή η στελέχωση µε πρωταγωνιστές που δεν είναι απαραίτητα επαγγελµατίες, αλλά παιδιά που κυκλοφορούν στην πόλη και µπορούν να µεταδώσουν την αλήθεια της ελληνικής νεολαίας. Αυτή η «διαφορετικότητα» ακολούθησε το project σε όλα τα στάδια, αποτελώντας έµπνευση και κινητήρια δύναµη για όλους µας, µε αποτέλεσµα µέσα σε περίπου 3 µήνες να λανσάρουµε µια πολύ µεγάλη 360 καµπάνια και ταυτόχρονα να αλλάξουµε το λογότυπό µας σε όλα τα υλικά του brand.

Ολόκληρη η οµάδα είναι ενθουσιασµένη από το αποτέλεσµα. Πιστεύουµε ότι έχουµε όντως καταφέρει να εκφράσουµε µια αληθινή καθηµερινότητα πολλών και διαφορετικών νέων, και κυρίως αισθανόµαστε ότι το µήνυµα που µεταδίδει το brand είναι ώθηση, κινητοποίηση, έµπνευση να απολαύσουν τη νεανική ηλικία τους, να αδράξουν τη µέρα και να ζήσουν έντονα το κάθε τους ΤΩΡΑ. Για τους νέους τώρα, σηµαίνει ΤΩΡΑ. Ούτε αύριο, ούτε κάποια στιγµή στο µέλλον, αλλά µόνο ΤΩΡΑ. ΤΩΡΑ φτιάχνουν τη δική τους πραγµατικότητα και δηµιουργούν, ζουν την κάθε στιγµή και τη ζουν έντονα. Γιατί ΤΩΡΑ είναι νέοι, όχι µετά! Γι’ αυτό: WHAT’S UP – Όλα είναι Τώρα!

∆ηµήτρης  Φούσιας
Prepaid Brands Communication Manager, Fixed & Mobile
(a.k.a Corporate Teenager)



Πώς κι έτσι ΤΩΡΑ;

Όλοι γνωρίζαµε ότι το What’s Up είχε ανάγκη από µία ξαφνική ανανέωση, ένα δηµιουργικό σοκ. Όχι κάτι σταδιακό, µια ακόµη οµαλή µετάβαση που θα αντιλαµβανόταν ο πελάτης, η διαφηµιστική και µάλλον κανείς άλλος. Το να είσαι Νο1 brand στην κατηγορία δικαιολογεί κάποιες φορές τη διστακτικότητα απέναντι στην αλλαγή.

Σου δίνει όµως τη δυνατότητα, όταν το αποφασίσεις, να το κάνεις καλά. Η ένταση και η ταχύτητα αυτής της αλλαγής ήταν µέρος της στρατηγικής. Το ξεδίπλωµά της σε κάθε πιθανό touchpoint ήταν επίσης απαραίτητο: λογότυπο, σύµβολα, αισθητική, γλώσσα, ύφος, εικόνες, µουσική, ρυθµός. Τα πάντα έπρεπε τώρα να συγκλίνουν σε κάτι ενιαίο, φρέσκο, καινούργιο.

Το να µιλάς στους νέους συχνά καταλήγει να µιλάς στον τοίχο. ∆εν σε ακούνε, δεν σε προσέχουν, έχουν τόσα γύρω τους που τους κερδίζουν την προσοχή, και δικαιολογηµένα. Γνωρίζαµε ότι ακόµη και η προτροπή να αποφύγουµε τα κλισέ, ήταν κλισέ. Φιλοδοξία, όµως, ήταν να διαµορφώσουµε για το What’s Up την προσωπικότητα ενός brand που δεν λέει ότι είναι cool, αλλά συµπεριφέρεται cool.∆εν έχει την αγωνία να ακολουθεί τις τάσεις. ∆ιαµορφώνει στάσεις.

Η νέα επικοινωνία του What’s Up είναι το soundtrack της απόλυτης αλήθειας των νέων. Της ωµής πραγµατικότητας που µπορεί να είναι τέλεια, χάλια, αδιάφορη, ερωτική, ανυπόφορη, παρεΐστικη, µοναχική, δηµιουργική, αντιδραστική, τολµηρή. ∆εν έχει σχέση µε το παλιό παρελθόν, ούτε µε το αβέβαιο µέλλον, µε πατερναλισµούς, συµπεριφορές, υποσχέσεις. Μπορεί να σε έχουν αποκαλέσει Generation Fail και το “sky is the limit” να µην είναι το µότο ζωής, αλλά τελικά -άθελά σου- κατέκτησες αυτό που ίσως άλλοι έχασαν: το πραγµατικό, το εφήµερο, αυτό που συµβαίνει ΤΩΡΑ, και αξίζει γιατί είναι αληθινό. ΤΩΡΑ είναι η στιγµή που το αληθινό γίνεται το νέο ιδανικό. Real becomes the new ideal.

Μιχάλης  Kροκίδης  
Head of Planning
(a.k.a Multitasker Gentleman)


ΝΕΟ LOGO ΤΩΡΑ



Για τον σχεδιασµό του λογοτύπου µας ενέπνευσε η «επικοινωνία», καθώς αποτελεί τη θεµελιώδη έννοια του What’s UP.

Tι είναι επικοινωνία; Είναι ουσιαστικά, η µεταφορά µηνυµάτων. Μπορεί να είναι µία εικόνα, ένα βίντεο, µία φωνή. Για να υπάρξει επικοινωνία χρειάζεται πάντα ένας ποµπός και ένα δέκτης. Όταν ένα µήνυµα φεύγει από τον ποµπό και φτάνει στο δέκτη, γεννιέται ο λόγος. Όταν όµως οι ρόλοι τους αντιστραφούν, τότε γεννιέται ο διάλογος. Ποµπός και δέκτης εναλλάσσονται, αλληλοεπιδρούν και η σχέση τους αποκτά µία κίνηση, µία δυναµική. Ο λόγος τους γίνεται ενέργεια.

Ποιο είναι το αποτέλεσµα αυτής της σχέσης; Είναι  οι ιδέες, τα κινήµατα, οι αξίες και τα συναισθήµατα, που δηµιουργεί ο διάλογος. Όλα αυτά, περικλείονται στο νέο λογότυπο του WHAT’S UP, που έρχεται να γίνει µία «σφραγίδα», ένα statement για να εκφράσει όλα εκείνα που διέπουν τον κόσµο του.



ΤΩΡΑ δέσαμε...
Υπάρχει ένα σχόλιο στα social media που λέει «από τα λίγα διαφηµιστικά που µιλάνε για τους νέους όπως όντως είναι και σκέφτονται». Πάνω κάτω αυτή η φράση συνοψίζει αυτό που εξαρχής είχαµε βάλει ως στόχο.

∆εν θέλαµε ακόµα µία επικοινωνία, που να προέρχεται από άτοµα που θεωρούν ότι γνωρίζουν πώς είναι οι νέοι. Πώς µιλάνε οι νέοι. Πώς κινούνται, τι σκέφτονται και τελικά τι πράττουν. Για το λόγο αυτό, επιλέξαµε από την αρχή το project αυτό να το δουλέψουν αποκλειστικά νέοι. Παιδιά που να είναι κοντά στις ηλικίες, τις οποίες θέλουµε να αγγίξουµε. Το υπέροχο κοµµάτι είναι πως τα παιδιά που επιλέχθηκαν «µεγάλωσαν» µέσα σε αυτό το project. Και το έκαναν αυτό µέσα από µία πραγµατικά διαφορετική προσέγγιση και διαδικασία. Σχεδόν καµία µέρα δεν έµειναν για brainstorming στα γραφεία. Ήταν εκεί έξω. Στα στέκια τους. Σε κοµµάτια πραγµατικής ζωής. Για να σιγουρευτούν ότι αυτό που ψάχνουν είναι αληθινό -και όχι κάτι µέσα στο µυαλό τους- έκαναν τη δική τους αυτοσχέδια έρευνα. Βρήκαν παιδιά στο δρόµο. Μίλησαν µαζί τους. Ανακάλυψαν πτυχές που ούτε οι ίδιοι είχαν κατά νου. Υπήρξε ένας ειλικρινής διάλογος, τελικά, µεταξύ όλων των εµπλεκόµενων µερών. Ο κόσµος µίλησε µε ειλικρίνεια σε παιδιά που ήταν κοντά του. Τα παιδιά αυτά, η οµάδα εργασίας αν θέλετε, µίλησε µε ειλικρίνεια σε εµάς.

Αυτή την ειλικρίνεια αποδέχθηκε ο πελάτης µας, πίστεψε σε αυτό που προτείναµε και έτσι η αλήθεια αυτή αποτυπώθηκε στην καινούργια επικοινωνία και επανατοποθέτηση του what’s up. Συµπυκνωµένα όλα σε µία φράση. ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ. ∆ιαφορετικές πραγµατικότητες. Εκ διαµέτρου αντίθετες καταστάσεις. Μία αλήθεια όµως. Όποιο κι αν είναι το δικό µου ΤΩΡΑ το ζω δυνατά. Το ζω πραγµατικά και το ζω ΤΩΡΑ.

Ανδρέας Παναγάκης Creative Director
(a.k.a Gandalf the Grey)



ΤΩΡΑ νούμερα
Αν κάνουµε έναν µικρό (;) και γρήγορο απολογισµό καταλήγουµε ότι συνολικά για την υλοποίηση αυτού του project εργάστηκαν τουλάχιστον 93 άνθρωποι, 2 ηµίαιµα σκυλιά και 1 µεροκαµατιάρης κούνελος. Αλλάξαµε πάνω από 13 location, 114 outfit και 25 µπαταρίες monitor µέσα σε 5 µέρες. Γράψαµε, σβήσαµε, ξαναγράψαµε και εγκρίναµε γύρω στα 300 supers, είδαµε περισσότερα από 20 κοντινά πλάνα σε καλλίγραµµα –και µη– οπίσθια και ακούσαµε το soundtrack 106 φορές (και σίγουρα κάποιες ακόµα στον ύπνο µας), και άλλες τόσες τη φράση «Πάµε άλλη µία παιδιά». Το µόνο σίγουρο –και το πιο ευχάριστο- είναι ότι δεν µπορούµε να υπολογίσουµε πόσα ευχαριστώ είπαµε, και σε πόσους ανθρώπους, από τον Φεβρουάριο µέχρι και σήµερα. Ας πούµε ένα τελευταίο και ας ευχηθούµε από ΤΩΡΑ και στο εξής ακόµα µεγαλύτερες επιτυχίες. Σας ευχαριστούµε όλους για όλα!





What’s Up Team

Κυριάκος, ∆ηµήτρης, Έρη, Μιχάλης, Γιώργος, Χριστιάννα, Αρετή, Αλίν, Στέλλα, Γιάννης, Κάλλια, Έφη, Παναγιώτης, Μιχάλης, Γιάννης, Ανδρέας, Βασίλης, Ζωή, Πάνος, Αλίκη, Ελένη, Χρυσάνθη, Φερενίκη, Κατερίνα, Μαρίσια, ∆ηµήτρης, Φίλιππος, Μικαέλα, Γιώργος, Αλέξια, Αριάδνη, Μαρία, Daniel, Γιάννης, Όλγα, Πάνος, ∆άφνη, Στέλλα, Σοφία, Αθηνά, Παύλος, ∆ηµήτρης, Βαγγέλης, Φίλιππος, Νίκος, Θέλξη, Μαρία, Άγγελος, Λευτέρης, Τσε, Γιώργος, Άννα, Μάρκος, Λουκάς, ∆ε Κέµικαλ Μπράδερζ