Όμιλος ΟΤΕ: Στηρίζει 16 κοινωφελείς οργανισμούς για τα παιδιά
16 κοινωφελείς οργανισμούς από όλη την Ελλάδα στηρίζει και φέτος ο Όμιλος ΟΤΕ, προσφέροντας ενίσχυση που ξεπερνά τις 550.000 ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ16 κοινωφελείς οργανισμούς από όλη την Ελλάδα στηρίζει και φέτος ο Όμιλος ΟΤΕ, προσφέροντας ενίσχυση που ξεπερνά τις 550.000 ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ένα ακόμη νέο κανάλι social media, η Lidl αποκτά τη δυνατότητα να μοιραστεί με όλους τους φίλους της στιγμιότυπα σε πραγματικό χρόνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναφορά για «μη διάφανες πρακτικές»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Coca Cola θορυβήθηκε έπειτα από την αποτυχία της να συμπεριληφθεί στο top 10 της ετήσιας έκθεσης, για πρώτη φορά από τη στιγμή που αυτή ξεκίνησε να συντάσσεται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέχνη και απεξάρτηση συναντιούνται κάτω από την ίδια Στέγη στις 22 και 23 Ιουνίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτρατηγικός και επικοινωνιακός σχεδιασμός για λογαριασμό των Reserve Brands της Diageo Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ WIND εξασφάλισε θέσεις για τα 10χλμ και 5χλμ του 34ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Geometry Global ανακοίνωσε την πρόσληψη του Fadi Shuman για την ανάληψη καθηκόντων global chief digital officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Lovegreece παρουσιάζει την πρώτη Designers Collection “χαλαρώνοντας” την αυστηρότητα της minimal αισθητικής της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τα εργαλεία CR Index & CRI Pass.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ64 ομάδες και 1.125 εθελοντές σε όλη την Ελλάδα συμμετείχαν ενεργά πραγματοποιώντας 54 «καλές πράξεις»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο προϊόν διατίθεται στα φαρμακεία σε αναβράζουσα μορφή με γεύση πορτοκάλι, για εύκολη χρήση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory