
Linkage Greece: Εκδήλωση ηγεσίας με την Carla Harris
Η Linkage Greece παρουσίασε την Carla Harris σε μία κατάμεστη αίθουσα, παρουσία δεκάδων διευθυντικών στελεχών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Linkage Greece παρουσίασε την Carla Harris σε μία κατάμεστη αίθουσα, παρουσία δεκάδων διευθυντικών στελεχών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακοινώθηκαν οι νικητές στην εκδήλωση του Reload Greece ‘Dragon’s Den Pitch’ στο The Shard
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια «Γραμμές» στοχεύει στην ενημέρωση του κοινού εντός και εκτός ΟΠΑΠ, ώστε όλοι να γνωρίζουν και να υιοθετήσουν τις αρχές του Υπεύθυνου Παιχνιδιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρελθόν από την Publicis Media Exchange αποτελεί ο global chief executive της εταιρείας, Simon Pardon.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ PepsiCo προχωρά σε δημιουργική αναθεώρηση για το βασικό της soda brand στις Ηνωμένες Πολιτείες, ωστόσο οι πληροφορίες αναφέρουν πως θα επικεντρωθεί εντός του Omnicom Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Iconic Branding καλύπτει όλο το φάσμα των εργασιών που αφορούν στη δημιουργία αλλά και την προώθηση ενός brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα μεγάλη αναθεώρηση στο marketing μοντέλο των Ηνωμένων Πολιτειών ετοιμάζει η McDonald's, καθώς αναζητά τρόπους να "κόψει" αρκετά εκατομμύρια δολάρια από τα διαφημιστικά της κόστη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ WPP προχώρησε στην εξαγορά της ανεξάρτητης γερμανικής δημιουργικής εταιρείας, Thjnk, στο πλαίσιο της στρατηγικής του να επεκτείνει το δίκτυό του στη Δυτική Ευρώπη ενόψει του επικείμενου Brexit.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αμερικάνικη εταιρεία Stonyfield, η οποία πρόσφατα πουλήθηκε από τη Danone στη Lactalis, προχώρησε στην επιλογή της πρώτης δημιουργικής της συνεργάτιδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ κινεζικός τεχνολογικός κολοσσός Tencent προσέλαβε την Droga5 σαν την πρώτη δημιουργική συνεργάτιδα στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διοργανώτρια αρχή του NBA προχώρησε σε αλλαγή του λογοτύπου της ύστερα από 48 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧορηγία της ATCOM το νέο boroume.gr, στο πλαίσιο της ΕΚΕ στρατηγικής της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory