To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ευγενείς φίλαθλοι αλλάζουν τα δεδομένα στη νέα καμπάνια της JWT Athens

Ευγενείς φίλαθλοι αλλάζουν τα δεδομένα στη νέα καμπάνια της JWT Athens

Τι μπορεί να συμβεί όταν η Sportingbet λανσάρει τη νέα φιλική για τους χρήστες πλατφόρμα της; Εμπνέει τη JWT Athens να περάσει το παιχνίδι σε νέο επίπεδο, δημιουργώντας μια καμπάνια για τη φύση του φιλάθλου. Ενός γνήσιου φιλάθλου, που αγαπά την ομάδα του, την ένταση, τις ανατροπές αλλά σέβεται τον αντίπαλο και επιδεικνύει το « επίπεδό » του εντός και εκτός γηπέδου.

Η ευγένεια και το savoir vivre γίνονται μέρος της γηπεδικής συμπεριφοράς, βίαια συνθήματα μετατρέπονται σε ηρωικά άσματα και οι αιώνιοι αντίπαλοι φτάνουν να δώσουν τα χέρια. Όλα αυτά, με μια δόση ανατρεπτικού χιούμορ και με μια εξίσου ανατρεπτική ελπίδα: κάποια στιγμή, το γήπεδο να γίνει το ίδιο « φιλικό » και για τους οπαδούς των ομάδων.

Ας δούμε όμως τι έχουν να μας πουν οι συντελεστές της καμπάνιας:

Ποιο είναι το βασικό μήνυμα στη νέα καμπάνια για το νέο site της Sportingbet ; Τι θέλατε να περάσετε στο κοινό ;

JWT Athens : Οι εταιρείες στοιχηματισμού οφείλουν να παρέχουν στους χρήστες τους λειτουργικά και σωστά δομημένα site.

Η Sportingbet, δείχνοντας σεβασμό προς τους πελάτες της, φέτος ανανέωσε το site της. Με τις νέες αναβαθμισμένες υπηρεσίες που προσφέρει στους παίκτες της, μετατρέπει το παιχνίδι σε απόλαυση. Έχοντας αυτό ως αφετηρία, η JWT Athens εμπνεύστηκε τους «Ευγενείς Φιλάθλους», προκειμένου να επικοινωνήσει τη νέα πλατφόρμα της Sportingbet. Τα μηνύματα που θέλαμε να περάσουμε στο κοινό, με έναν ανατρεπτικό τρόπο, είναι ότι το παιχνίδι αναβαθμίζεται και οι γνήσιοι φίλαθλοι είναι πάντα ευγενείς.

Γιατί επιλέξατε να βασιστείτε στο στοιχείο της ανατροπής και κυρίως του χιούμορ ;

JWT Athens : H Sportingbet, όπως οι περισσότερες εταιρείες στοιχηματισμού, χρησιμοποιεί το χιούμορ ως δίαυλο επικοινωνίας με το κοινό της, με σκοπό να διασκεδάσει και να ψυχαγωγήσει. Επιλέξαμε επομένως, να ξαφνιάσουμε με ευχάριστο τρόπο τον κόσμο. Το χιούμορ μπορεί να χαλαρώσει και να εξάψει το ενδιαφέρον κάποιου. Οι « Ευγενείς Φίλαθλοι », έχουν ως στόχο τους να κάνουν τον κόσμο να γελάσει και ταυτόχρονα να επιλέξει την ευγένεια ως τρόπο ζωής.

Ποιες εκτελέσεις περιλαμβάνει η καμπάνια και σε ποιες πλατφόρμες ;

JWT Athens : Η καμπάνια των «Ευγενών Φιλάθλων» προβλήθηκε στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τα Social Media και τις καταχωρίσεις.

Ποιες θα λέγατε πως είναι οι προκλήσεις όσον αφορά τη δημιουργική επιμέλεια μιας καμπάνιας για μια εταιρεία online betting;

JWT Athens : Υπάρχει μεγάλη πληθώρα διαφημίσεων για  τις online betting εταιρείες.

Επομένως, ήταν μεγάλη πρόκληση το να καταφέρουμε να δημιουργήσουμε μια πρωτότυπη και ευφάνταστη καμπάνια, που το μήνυμα της να μένει ξεκάθαρα στο κοινό. Ευτυχώς, το αποτέλεσμα μας δικαίωσε.

Υπήρξαν κάποιες ιδιαίτερες προκλήσεις όσον αφορά την παραγωγή της καμπάνιας ;

JWT Athens : Ολόκληρη η καμπάνια είναι δομημένη γύρω από τους δύο φιλάθλους. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν, πως η επιλογή των δύο προσώπων που θα ενσάρκωναν τους ρόλους ήταν καθοριστική για την επιτυχία της. Αυτή ήταν επομένως και η μεγαλύτερη πρόκληση όσον αφορά την παραγωγή της, που επιμελήθηκε η Movielab. Ευτυχώς και οι δύο ηθοποιοί κατάφεραν να μεταδώσουν επιτυχημένα την ατμόσφαιρα που όλοι επιθυμούσαμε.

Ποιο είναι το feedback που έχετε λάβει μέχρι στιγμής για την καμπάνια ;

JWT Athens : Το feedback που έχουμε λάβει είναι πάρα πολύ καλό. Η καμπάνια άρεσε πολύ στον κόσμο. Συζητήθηκε από την πρώτη στιγμή που προβλήθηκε στο τέλος του καλοκαιριού. Για αυτόν το λόγο θα συνεχίσει να προβάλλεται μέχρι και τέλη Οκτώβρη.

Πώς θα περιγράφατε την καμπάνια με μια μόνο φράση ;

JWT Athens : «Οι γνήσιοι φίλαθλοι είναι πάντα ευγενείς και περνάνε το παιχνίδι σε άλλο επίπεδο!»

Ποιο ήταν το brief που δώσατε στην JWT Athens για την τελευταία καμπάνια σας ; Τι θέλατε να προβάλλετε ;

Sportingbet : To brief μας, βασίστηκε σε δύο βασικούς πυλώνες:

Πρωτίστως, θέλαμε να ενημερώσουμε το κοινό, ότι η Sportingbet αναβαθμίζει την πλατφόρμα της, αλλάζει το mobile site της και τα application της. Στόχος μας ήταν, να επικοινωνήσουμε αυτήν την αλλαγή μέσω μιας καμπάνιας που θα ενημέρωνε το κοινό ότι πλέον οι υπηρεσίες μας είναι « σε άλλο επίπεδο ». Επιθυμία μας ήταν, να δώσουμε αυτήν την πληροφόρηση μέσα από μια χιουμοριστική διάθεση, διατηρώντας το προφίλ μιας καθιερωμένης εταιρίας όπως είναι η Sportingbet.

Στη συνέχεια, θα θέλαμε να επικοινωνήσουμε τη νέα, ανανεωμένη, αλλά ταυτόχρονα φιλική πλατφόρμα της Sportingbet.gr, τονίζοντας παράλληλα σημαντικά σημεία, όπως ότι η Sportingbet σέβεται πάντα τον πελάτη προσφέροντας μέγιστη απόλαυση και υψηλά ποσοστά αθλητικής αδρεναλίνης, ενώ παράλληλα ακολουθεί τις νέες τάσεις και λειτουργεί σε νέα μοντέρνα πλαίσια.

Ποιο θα λέγατε πως είναι το USP του brand Sportingbet και πώς αντικατοπτρίζεται στη συγκεκριμένη καμπάνια;  

Sportingbet : Ο Όμιλος που ανήκει η Sportingbet είναι μια πολυεθνική εταιρία με πάνω από 15 χρόνια λειτουργίας και αποτελεί το μεγαλύτερο οργανισμό παροχής τυχερών παιγνίων διαδικτυακά στον κόσμο. Η ασφάλεια και η αξιοπιστία που εξασφαλίζονται από αυτά τα δεδομένα, συνδυάζονται με υψηλό επίπεδο υπηρεσιών, εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και ένα ανανεωμένο, ευχάριστο, μοντέρνο και φιλικό περιβάλλον ψυχαγωγίας. Αυτήν την ανανέωση κατάφερε η διαφημιστική μας εταιρία να υλοποιήσει σε εικόνα και ήχο, μέσα από τους έξυπνους και χιουμοριστικούς διαλόγους των πρωταγωνιστών της ταινίας.

Πως θα χαρακτηρίζατε την συνεργασία σας με τη Sportingbet ;

JWT Athens : Η συνεργασία μας ήταν άριστη. Μας εμπιστεύτηκε από την αρχή και ήταν δεκτική σε κάθε μας πρόταση. Η Sportingbet με τη συγκεκριμένη στάση, μας βοήθησε να έχουμε αυτό το άρτιο αποτέλεσμα.

Ποια είναι γενικότερα η φιλοσοφία σας όσον αφορά στην διαφήμιση και το marketing ;

Sportingbet : Πιστεύουμε ότι το marketing εκφράζει τη στρατηγική και διαμορφώνει την εικόνα ενός brand. Στην περίπτωση μας, το marketing αποτελεί σημαντικότατο παράγοντα επιτυχίας.

Πώς θα χαρακτηρίζατε την συνεργασία σας με την JWT Athens ;

Sportingbet : Η σχέση με τους συνεργάτες μας, όπως η JWT, είναι κομβική και χαρακτηρίζεται από εμπιστοσύνη και κοινή αντίληψη για τη μάρκα, κάτι που εξασφαλίζει και η μακροχρόνια συνεργασία μας, στην οποία έχουμε επενδύσει.

Λειτουργούμε περισσότερο ως συνάδελφοι, παρά μέσα από μια σχέση πελάτη-προμηθευτή και αυτό αντανακλάται στην κατανόηση των επικοινωνιακών μας αναγκών και στο τελικό αποτέλεσμα της κάθε καμπάνιας. Η συγκεκριμένη συνεργασία έχει παράξει σειρά από πετυχημένες δουλειές που έγιναν αποδέκτες θετικών σχολίων από το κοινό και την αγορά.


Πώς θα περιγράφατε την καμπάνια με μια μόνο φράση ;

Sportingbet : Είναι η καμπάνια που πηγαίνει την επικοινωνία μας « σε άλλο επίπεδο!!! »

TAGS: JWT, Sportingbet