Παγκόσμιο δημιουργικό spec από την Pfizer
Η Pfizer ξεκίνησε παγκόσμια αναθεώρηση των διαφημιστικών της συνεργασιών, ενόψει λανσαρίσματος διεθνούς καμπάνιας για το Viagra.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Pfizer ξεκίνησε παγκόσμια αναθεώρηση των διαφημιστικών της συνεργασιών, ενόψει λανσαρίσματος διεθνούς καμπάνιας για το Viagra.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ AXA προσφέρει ένα δώρο ζωής και υγείας με αφορμή την παγκόσμια γιορτή της μητέρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈντεκα καλλιτέχνες, με πρωτοβουλία του Γιώργου Χατζηπαύλου, ενώνουν τις δυνάμεις και το ταλέντο τους στο μεγαλύτερο Stand up Comedy event της χρονιάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚοινή ομάδα από τις Team Detroit, Blue Hive, Retail First, που θα ονομάζεται Global Team Blue (GTB).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροαγωγή του Chris Shumaker από τη Βόρεια Αμερική έπειτα από το new business της Clorox.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑSummer School σε συνεργασία με τη Socoalab για ανάληψη νέων challenges από Σεπτέμβρη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με έρευνα για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη που διενεργήθηκε από το Ινστιτούτο Επικοινωνίας σε συνεργασία με την MRB.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕξειδικευμένο workshop από την CLOUDBIZ για βέλτιστες πρακτικές στα προγράμματα CRM και επιβράβευσης πελατών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ετήσιος θεσμός του ΕΙΠ της ΕΕΔΕ, θα πραγματοποιηθεί φέτος στις 10 και 11 Μαΐου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Magna Global τoυ ομίλου Interpublic προχώρησε στη σύναψη πολυετούς συμφωνίας με το YouTube και με στόχο να επενδύσει 250 εκατομμύρια δολάρια στο digital video.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε παγκόσμιο ρόλο η CEO Lori Hiltz, η οποία θα συνεργάζεται, πλέον, με τους global brands chief executives.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Κλινική ΡΕΑ, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας, προσφέρει σε μια τυχερή νικήτρια ένα μοναδικό wall-painting παιδικού δωματίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory