Οι Gastronomads, ετοιμάζουν ένα... ταξιδάτσι!
Συνταγές της ορεινής Κρήτης και κρητικά κρασια θα δοκιμασουν οι Gastronomads την Πέμπτη 10 Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνταγές της ορεινής Κρήτης και κρητικά κρασια θα δοκιμασουν οι Gastronomads την Πέμπτη 10 Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ blogger ζει τον μήνα του μέλιτος της στην Ελλάδα μέσω της Marketing Greece και μοιράζεται με τους followers της την εμπειρία της!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Heineken αντικαθιστά την καμπάνια \"Legends\" με μια νέα προσέγγιση, που φέρνει τη μπίρα σε πρώτο πλάνο, έχοντας πρωταγωνιστή τον Benicio del Toro.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα planning προσέγγιση, με τίτλο \"Change Planning\", που θα επιτρέψει στην εταιρεία να ενσωματώσει προηγμένες media planning τεχνικές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια από τις πρώτες εταιρείες παγκοσμίως που δραστηριοποιήθηκαν στο χώρο της παροχής εξειδικευμένων εκπαιδευτικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών στην Εταιρική Υπευθυνότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα νέα επεισόδια του 6ου κύκλου, προβάλλονται κάθε Δευτέρα 22:45 στο FOX, λιγότερο από 24 ώρες μετά την Αμερική ενώ είναι διαθέσιμα on demand μέσω FOX Play.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε η επίσημη ανακοίνωση της νέας πρέσβειρας της σειράς περιποίησης προσώπου, EXELIA Cosmetics.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το iF DESIGN AWARD 2016 τιμήθηκε η ΙΚΕΑ, για το φωτιστικό γραφείου RIGGAD.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Facebook λανσάρει μια νέα πλατφόρμα, που ονομάζεται Canvas, μέσω της οποίας τα brands μπορούν να χρησιμοποιήσουν μια σειρά από εργαλεία για τη δημιουργία \"καθηλωτικών\" εμπειριών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο 17,3% η αύξηση τζίρου του ομίλου, με τον Yannick Bollore να κάνει λόγο για \"άλλη μια χρονιά ρεκόρ\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ στρατηγική συνεργασία με τη Warner Music έχει αποδώσει καρπούς για την ανεξάρτητη ελληνική δισκογραφική εταιρία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της μεγάλης πρεμιέρας «Mad Max: Ο δρόμος της οργής» που θα προβληθεί την πρώτη Κυριακή του μήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory