To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Maxus: Νέα προσέγγιση στο planning

Maxus: Νέα προσέγγιση στο planning
Maxus: Νέα προσέγγιση στο planning

Η Maxus λάνσαρε μια νέα planning προσέγγιση, με τίτλο "Change Planning", η οποία υποστηρίζει πως θα επιτρέψει στην εταιρεία να ενσωματώσει προηγμένες media planning τεχνικές, με τη χρήση δεδομένων για τον σχεδιασμό στρατηγικών επικοινωνίας.

Η Change Planning, που προσφέρεται μέσω μιας open source web πλατφόρμας, στοχεύει να ενισχύσει τη συνεργασία, μέσω χρήσης τοπικών και παγκόσμιων πηγών δεδομένων για να προσφέρει καλές ιδέες βασικών δεικτών επιδόσεων σε όλα τα στάδια της Planning διαδικασίας.

"Η νέα προσέγγιση μας επιτρέπει να κερδίσουμε σημαντική κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και να εγκαθιδρύσουμε τις απαιτούμενες αλλαγές για να υποστηρίξουμε αυτή τη συμπεριφορά" υποστήριξε ο επικεφαλής strategy and planning της Maxus UK, Jen Smith.

Από την πλευρά του, ο worldwide επικεφαλής της Maxus, Nick Vale συμπλήρωσε: "Το συγκεκριμένο εργαλείο έχει υιοθετηθεί πλήρως από το σύνολο της εταιρείας μας και χρησιμοποιείται για περισσότερες από 400 καμπάνιες σε 38 παγκόσμιες αγορές".