FF Group: Παρουσιάζει την κάρτα FF Group Exclusive
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα επιβράβευσης που περιλαμβάνει fashion brand της αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόκειται για ένα πρόγραμμα επιβράβευσης που περιλαμβάνει fashion brand της αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με τη Sympraxis Team σε ένα ολοήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο με τίτλο “Cause Marketing: Where Profit Meets Purpose” στις 21 Απριλίου 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗχηρό μήνυμα κοινωνικής αλληλεγγύης από τη WIND Running Team για το Δημοτικό Βρεφοκομείο Άγιος Στυλιανός και την Μονάδα Αυτιστικού Ατόμου ΕΛΠΙΔΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα εποχή για τα συμπληρώματα διατροφής Lanes με καινούρια εταιρική ταυτότητα και διαφημιστική καμπάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο διεθνές πρόγραμμα «Shape Your Future» δίνει την ευκαιρία στους νέους να αναδείξουν την αλληλεγγύη μεταξύ ανθρώπων!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ OnLine Data ανανεώνει την εταιρική της ταυτότητα, επανασχεδιάζοντας το λογότυπό της και εγκαινιάζοντας τα νέα της γραφεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία είχε ξεκινήσει τη δοκιμαστική εφαρμογή του πριν από 3 μήνες
Σύμφωνα με μελέτη κοινωνικο-οικονομικού αποτυπώματος, δημιουργείται προστιθέμενη αξία ύψους €924 εκατ., ενώ κάθε €1 προστιθέμενης αξίας συνεισφέρει ακόμη €7 στην ελληνική οικονομία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Nova στο πλευρό της ΚΑΕ Παναθηναϊκός για το πρόγραμμα «One Team - Basketball is Everywhere»!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαινοτόμες ρομποτικές κατασκευές με θέμα τον Γαλαξία μας παρουσίασαν οι μαθητες δημοτικού που προκρίθηκαν στον τελικό του 2ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος του νέου τμήματος είναι η υλοποίηση έργων όπου μπορούν να αναπτυχθούν και να χρησιμοποιηθούν καινοτόμες ιδέες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια μοντέρνα συλλογή από πιο αειφόρα υλικά, γεμάτη με τη γοητεία της ιστορίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory