To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Google: Σχεδιάζει τη νέα πλατφόρμα «Meridian»

Google: Σχεδιάζει τη νέα πλατφόρμα «Meridian»
Ως μέρος μιας πολύ ευρύτερης ώθησης σε προϊόντα δεδομένων και αναλυτικών στοιχείων που βασίζονται σε τεχνητή νοημοσύνη που στοχεύουν στη βιομηχανία διαφημίσεων, η Google αποκάλυψε τα σχέδια για μια νέα πλατφόρμα μοντελοποίησης μίγματος μάρκετινγκ που θα λανσάρει για διαφημιζόμενους και εταιρείες μέσα στο 2024.
Οι ακριβείς λεπτομέρειες της νέας πλατφόρμας, που ονομάστηκε Meridian, δεν έχουν αποκαλυφθεί, αλλά κατά τη διάρκεια μιας παρουσίασης στο συνέδριο Google Marketing Live 2024, ο αντιπρόεδρος γενικός διευθυντής Μέτρησης Διαφημίσεων, Gaurav Bhaya, η Meridian έρχεται σε μια στιγμή που πολλοί επαγγελματίες αποχωρούν από τα μοντέλα απόδοσης και την εκ νέου υιοθέτηση μοντέλων μείγματος μάρκετινγκ για την αντιμετώπιση ενός ταχέως αναπτυσσόμενου multimedia σύμπαντος.
«Δεδομένης της αύξησης των καναλιών, πολλοί marketers έχουν εξετάσει μοντέλα μείγματος μάρκετινγκ», ανέφερε, προσθέτοντας ότι «επιστρέφουν, αλλά πρέπει να εκσυγχρονιστούν». Ο ίδιος χαρακτήρισε το Meridian «πρώτο βήμα» και είπε ότι θα είναι διαθέσιμο σε όλους τους επαγγελματίες φέτος. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα μοντέλα μίγματος μάρκετινγκ έφεραν επανάσταση στο μάρκετινγκ όταν πρωτοεμφανίστηκαν στις αρχές της δεκαετίας του 1990.