«Πριν χτυπήσει το κουδούνι» από το Χαμόγελο του Παιδιού
Εκστρατεία αφύπνισης κι ενημέρωσης από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά στο σχολείο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εκστρατεία αφύπνισης κι ενημέρωσης από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά στο σχολείο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Hershey αποφάσισε να διαφοροποιήσει το ρόστερ των εταιρικών συνεργατών και να συνεχίσει με τις CP+B και Anomaly της MDC Partners.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ιταλική μάρκα ένδυσης Diesel διέκοψε τη συνεργασία της με την Anomaly έπειτα από 10 μήνες και προσέλαβε την Publicis Italia για τον χειρισμό του παγκόσμιου διαφημιστικού της λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο ιταλικός όμιλος αλκοολούχων, Gruppo Campari επέλεξε μια ομάδα εταιρειών από τον όμιλο WPP, για τον παγκόσμιο χειρισμό των υπηρεσιών marketing και επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η επιδημία των ψευδών ειδήσεων δεν έχει περιοριστεί στο πολιτικό πεδίο, αλλά επεκτείνεται σταθερά και στο επιχειρείν, αλλοιώνοντας την εικόνα brands, επιχειρήσεων και οργανισμών…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Υπάρχουν ορισμένα brands, τα οποία οι Millennials δεν αποχωρίζονται για κανένα λόγο. Όμως, ποιο από αυτά θα μπορούσε να βρεθεί στην ... κορυφή των προτιμήσεών τους το 2017 και γιατί;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η συρρίκνωση δαπάνης στον τομέα FMCG έπληξε σημαντικά τους ανταγωνιστές του αμερικανικού ομίλου διαφήμισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η iProspect προχώρησε στην πρόσληψη του Rohan Philips για την ανάληψη καθηκόντων global chief product officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η AB InBev επέλεξε τη Fallon για τον χειρισμό του δημιουργικού λογαριασμού της μάρκας μπίρας Lime-A-Rita.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» προσκαλεί τον κόσμο στo σχολικό του bazaar στο Μετρό του Συντάγματος από την Παρασκευή 1η Σεπτεμβρίου έως και την Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου, από τις 09:00 έως τις 21:00.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έπειτα από ένα χρόνο διαπραγματεύσεων και pitches, η McDonald's επέλεξε τελικά την Publicis.Sapient και την τεχνολογική συμβουλευτική Capgemini για την παροχή υπηρεσιών τεχνολογικής καινοτομίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Πόλη της Λιουμπλιάνας και το Golden Drum Festival προσκαλούν τους ενδιαφερόμενους να λάβουν μέρος στον διαγωνισμό Young Drummers Competition, για την ανάδειξη του καλύτερου και πιο δημιουργικού πόστερ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory