To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

McDonald’s: Στην Publicis.Sapient οι υπηρεσίες τεχνολογικής καινοτομίας

McDonald’s: Στην Publicis.Sapient οι υπηρεσίες τεχνολογικής καινοτομίας
Έπειτα από ένα χρόνο διαπραγματεύσεων και pitches, η McDonald's επέλεξε τελικά την Publicis.Sapient και την τεχνολογική συμβουλευτική Capgemini για την παροχή υπηρεσιών τεχνολογικής καινοτομίας, όπως το mobile ordering και οι πελατοκεντρικές εφαρμογές.

Η κοινοπραξία των Publicis και Capgemini κατάφερε να κερδίσει τις Accenture, HCL, καθώς και άλλους "μεγάλους τεχνολογικούς και συμβουλευτικούς παίκτες", σύμφωνα με όσα ανέφερε ο CEO του Publicis Groupe, Arthour Sadoun. "Θα είμαστε μέρος της ομάδας που θα επιστρατευτεί για την παροχή ψηφιακών τεχνολογικών λύσεων στην αλυσίδα εστιατορίων, οι οποίες θα τοποθετούν τον πελάτη στο επίκεντρο" είπε ο Sadoun σε εσωτερική ενημέρωση προς τους υπαλλήλους του.

Επιπλέον, η HCL θα δουλέψει πάνω σε ορισμένες τεχνολογικές καινοτομίες, όπως το home delivery, οι υπηρεσίες τραπεζιών και οι εσωτερικής ψηφιακές υπηρεσίες για τις κουζίνες των εστιατορίων.

Στο μεταξύ, η παραπάνω εξέλιξη αποτελεί την τελευταία νίκη του Publicis σε ότι αφορά δουλειές της McDonald's, καθώς τον προηγούμενο μήνα η Leo Burnett κέρδισε τον λογαριασμό McDelivery home delivery και νωρίτερα το brief της αλυσίδας για το Παγκόσμιο Κύπελλο.

Σε ότι αφορά την Capgemini, θα ανοίξει ένα παγκόσμιο digital retail κέντρο στο Σικάγο, δίπλα στα γραφεία της McDonald's, για να εξυπηρετήσει καλύτερα τον πελάτη.