McCann Worldgroup: Νέος global chief growth officer
Η McCann Worldgroup προχώρησε στην επιλογή του Toby Southgate προκειμένου να αποτελέσει τον νέο global chief growth officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η McCann Worldgroup προχώρησε στην επιλογή του Toby Southgate προκειμένου να αποτελέσει τον νέο global chief growth officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο όμιλος Interpublic παρουσίασε κάμψη 1,7% στα έσοδα του δεύτερου τριμήνου του οικονομικού του έτους σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο..
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το φετινό Φεστιβάλ των Καννών συγκέντρωσε έσοδα 62,9 εκατομμυρίων λιρών για την ιδιοκτήτρια εταιρεία Ascential, παρά τη μικρή μείωση στις συμμετοχές για τις βραβεύσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Unilever καταγράφει πρόοδο στις προσπάθειες που καταβάλει για τον εξορθολογισμό των διαφημιστικών της επιχειρήσεων, σύμφωνα με όσα τόνισαν υψηλόβαθμα στελέχη της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Anomaly φρόντισε να ενισχύσει το δημιουργικό της τμήμα με την πρόσληψη του διδύμου Ben Carey και Henrik Delehag, που στη διαφημιστική αγορά είναι γνωστό σαν "Benrik".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η myelements sports από την IsoPlus ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με την ΠΑΕ ΑΕΚ ως Επίσημος Προμηθευτής της ομάδας στην αγωνιστική περίοδο 2017 - 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο ξεκίνησε από τα ανοιχτά γήπεδα μπάσκετ της Aθήνας και
πλέον πρωταγωνιστεί στις τεράστιες «αρένες» του ΝΒΑ, κατακτώντας συνεχώς νέες και περισσότερες διακρίσεις. Την ίδια ώρα, εξελίσσεται σε ένα εξαιρετικά ισχυρό brand name διεθνούς εμβέλειας.
O Country Business Manager της Nespresso για την Ελλάδα και την Κύπρο Αντώνης Αυγερόπουλος μίλησε στο CSRnews.gr για την φιλοσοφία και την στρατηγική της Nespresso τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς αναφορικά με το Υπεύθυνο Επιχειρείν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
30 τυχερά παιδιά από όλη την Ελλάδα και την Κύπρο κέρδισαν από μια υποτροφία στην ακαδημία μπάσκετ του Παναγιώτη Γιαννάκη στη Χαλκιδική και την Αθήνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η McDonald's και οι franchisees της, κατέληξαν σε επτά εταιρικά groups για τον χειρισμό της τοπικής διαφήμισης στις Ηνωμένες Πολιτείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η γαλλική εταιρεία ελαστικών αυτοκινήτων Michelin επέλεξε τη Havas Media για την ανάθεση χειρισμού του, ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων, παγκόσμιου media λογαριασμού της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αλλαγή σημειώθηκε στο ρόλο του chief marketing officer της L'Oreal στη Δυτική Ευρώπη, καθώς ο Hugh Pile αποφάσισε να αποτραβηχτεί από τα συγκεκριμένα καθήκοντα για διάστημα ενός έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory