To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

McDonald’s: Σε επτά εταιρικά σχήματα η τοπική διαφήμιση στις ΗΠΑ

McDonald’s: Σε επτά εταιρικά σχήματα η τοπική διαφήμιση στις ΗΠΑ
Η McDonald's και οι franchisees της, κατέληξαν σε επτά εταιρικά groups για τον χειρισμό της τοπικής διαφήμισης στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Προηγουμένως, υπήρχαν 60, περίπου, εταιρείες που χειρίζονταν την κατά τόπους διαφήμιση για 200 συνεργατικά groups σε όλη τη χώρα. Πλέον, οι πληροφορίες αναφέρουν πως έμειναν μόλις επτά σχήματα για τη συγκεκριμένη δουλειά, τα οποία θα προχωρήσουν με μικρότερο αριθμό συνεργατών (ίσως και μικρότερο των 100), καθώς η McDonald's προχωρά σε προσαρμογή της σύνθεσης των περιφερειακών groups σε εθνική κλίμακα.

 Σύμφωνα με όσα έχουν διαρρεύσει, η McDonald's φέρεται να έχει επιλέξει τις Bernstein-Rein και Fahlgren, που θα δουλέψουν σαν ομάδα, όπως και τις Moroch και Stern, οι οποίες θα εφαρμόσουν παρόμοιο μοντέλο συνεργασίας. Οι Davis Elen και H&L αποτελούν άλλες δυο επιλογές, ενώ υπάρχουν και οι νεοεισερχόμενες Doner, Lopez Negrete και Zimmerman. Τόσο η αλυσίδα εστιατορίων όσο και οι εμπλεκόμενες διαφημιστικές εταιρείες αρνήθηκαν να προχωρήσουν σε κάποιο σχόλιο. Στο μεταξύ, αρκετές από τις εταιρείες που διατηρούσαν συνεργασία με τη McDonald's ετοιμάζονται να χάσουν τη δουλειά αυτή.

Σημειώνεται πως το Media κομμάτι της δουλειάς έχει ήδη χαθεί, με τη μετακίνησή του στην OMD του ομίλου Omnicom, ενώ και το βασικό κομμάτι της εθνικής διαφήμισης έχει περάσει στη We Are Unlimited, του ίδιου ομίλου.      

TAGS: McDonald's