
ΟΤΕ: Νέο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών για παιδιά στο Καρπενήσι
Νέο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ) στο Γενικό Νοσοκομείο Καρπενησίου δημιούργησε ο Όμιλος ΟΤΕ, σε συνεργασία με το Σωματείο «Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ) στο Γενικό Νοσοκομείο Καρπενησίου δημιούργησε ο Όμιλος ΟΤΕ, σε συνεργασία με το Σωματείο «Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Procter & Gamble αποφάσισε να συνεχίσει τη συνεργασία της με το Publicis Media Group για τον, ύψους 210 εκατομμυρίων λιρών, βρετανικό media λογαριασμό της. Τι ισχύει σε Σκανδιναβία και DACH.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠραγματοποιήθηκε στις 19-21 Μαΐου το 1Ο «Adoption Weekend» της Navarino Pet Community που διοργάνωσε η Costa Navarino, σε συνεργασία με τη PURINA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Θεσσαλονίκη «ταξιδεύει» η έκθεση ζωγραφικής με θέμα «η οδική ασφάλεια μέσα από τα μάτια των παιδιών», μετά την επιτυχία που σημείωσε στην Αθήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Τομέας Ανάπτυξης Γυναικών Μάνατζερ και Επιχειρηματιών (ΤΟΓΜΕ) της ΕΕΔΕ διοργανώνει στις 25 Μαΐου το 7ο Συνέδριό του, με θέμα: Women on leadership: The future in business is …now.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε επαγρύπνηση ελληνικό και ευρωπαϊκό IAB για τη νομοθεσία σχετικά με το e-privacy και τα GDPR.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘέμα του συνεδρίου: Η εμπιστοσύνη, η κουλτούρα ηγεσίας και ο ρόλος της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού στην εποχή της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης και των ψηφιακών ανατροπών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Garage - Team Mazda επέλεξε τον Erich Funke προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα chief creative officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Havas λάνσαρε μια software πλατφόρμα για πελάτες, οι οποίοι θα "μετρούν και θα αξιολογούν" την programmatic ad-buying διαδικασία "για πρώτη φορά".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον Μάιο η Lidl ξεπέρασε τους 20 εκατομμύρια fans στο σύνολο των σελίδων της εταιρείας στο Facebook κι έχει ετοιμάσει μια έκπληξη για τα μέλη της κοινότητάς της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ επικεφαλής της επιτυχημένης Advertising Standards Authority στη Μεγάλη Βρετανία βρέθηκε στην Ελλάδα για το πρόσφατο συνέδριο της EASA στην Αθήνα και μίλησε στο adbusiness για την αυτοδέσμευση στη διαφήμιση, τα οφέλη που προσφέρει και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ McDonald's απέσυρε τηλεοπτικό σποτ από το Ηνωμένο Βασίλειο, κατά το οποίο ένα αγόρι ρωτούσε τη μητέρα του για τον νεκρό πατέρα του, προκαλώντας κατηγορίες περί εκμετάλλευσης παιδικού πένθους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory