To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Sadoun: Δεν με ενδιαφέρει, ας απολυθώ!

Sadoun: Δεν με ενδιαφέρει, ας απολυθώ!
Ο CEO του Publicis Groupe μίλησε για την απόφασή του να αποσύρει την όμιλο από τις δημιουργικές βραβεύσεις για ένα έτος, για χάρη της Marcel. 

Λίγες ημέρες μετά τη ριζοσπαστική του απόφαση να αποσύρει το Publicis Groupe από κάθε εκδήλωση απονομής βραβείων για τον επόμενο χρόνο, προκειμένου να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη της Marcel, ο chief executive του γαλλικού πολυεθνικού ομίλου, Arthur Sadoun κλήθηκε να υπερασπιστεί τις επιλογές του στη διάρκεια ετήσιας συνάντησης της ISBA (βρετανική ένωση διαφημιζόμενων).

Μεταξύ άλλων, αναφερόμενος στη νέα AI πρωτοβουλία του Publicis (Marcel), ο Sadoun ξεκαθάρισε πως αποσκοπεί στον μετασχηματισμό και υποστήριξε πως δεν τον ενδιαφέρει αν τελικά χάσει τη δουλειά του για την συγκεκριμένη κίνηση. "Θα είμαι χαρούμενος αν απολυθώ, δεν με ενδιαφέρει. Έχω κι άλλα πράγματα να κάνω" είπε, ενώ απέκρουσε τς κριτικές, τονίζοντας: "Θα τις ακούσω, δεν με ενδιαφέρουν". Για να προσθέσει: "Είναι λυπηρό πάντως να βλέπεις πως κάτι που θα μπορούσε να αποτελέσει game changer μένει στη σκιά του ζητήματος που προέκυψε με το Φεστιβάλ των Καννών".

O Sadoun αναγνώρισε τη διατήρηση του προσωπικού σαν έναν από τους βασικούς λόγους στησίματος της Marcel, αναφερόμενος σε έρευνα που θέλει το 40% των ανθρώπων της βιομηχανίας να σκοπεύει να αποχωρήσει μέσα στα δυο επόμενα χρόνια. "Θέλουμε να διασφαλίσουμε πως όλοι μας οι εργαζόμενοι θα μπορούν να έχουν τις καλύτερες ευκαιρίες, όταν βρεθούν μπροστά από ένα δημιουργικό brief ή όταν έρθει η στιγμή να αναδειχθούν. Η νέα γενιά θέλει να αναγνωριστεί γρήγορα, θέλει να κάνει πράγματα και να τα επεξεργαστεί με διαφορετικούς τρόπους" ανέφερε.

Και δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στους ανταγωνιστές (WPP και Omnicom), οι οποίοι δεν έχουν διαφοροποιήσει την "αρχιτεκτονική" τους τα 20 τελευταία χρόνια: "Δεν τοποθετούμε την τεχνολογία στο επίκεντρο και είμαστε η μοναδική βιομηχανία υπηρεσιών που δεν έχει προσπαθήσει να το κάνει. Δεν μπορείς να ανταποκριθείς στις μεγάλες προκλήσεις, αν δεν προκαλέσεις το κατάλληλο επίπεδο μετασχηματισμού".