
Nivea YBT 2016-17: Επιτυχής διοργάνωση του Εθνικού Τελικού
Υψηλή συμμετοχή μαθητών Λυκείου (Γενικά και Επαγγελματικά) από όλη την Ελλάδα στη διοργάνωση της Nivea
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥψηλή συμμετοχή μαθητών Λυκείου (Γενικά και Επαγγελματικά) από όλη την Ελλάδα στη διοργάνωση της Nivea
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Boots επέλεξε τη MediaCom για τον χειρισμό του media planning and buying στο Ηνωμένο Βασίλειο, στο πλαίσιο μετακίνησης του παγκόσμιου λογαριασμού της μητρικής Walgreens Boots Alliance στον WPP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Accenture προχώρησε στην πρόσληψη της UM, προκειμένου να αποτελέσει τη νέα παγκόσμια media συνεργάτιδά της, αντικαθιστώντας τη MEC σε αυτό το ρόλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Publicis ανακοίνωσε ενοποιημένα έσοδα 2,328 δισ. ευρώ για το πρώτο τρίμηνο του 2017, τα οποία ήταν αυξημένα κατά 1,6% σε σύγκριση με τα 2,291 του αντίστοιχου περσινού διαστήματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔέκα νέους που θα ξεχωρίσουν για το ταλέντο τους αναζητά να εντάξει μόνιμα στο δυναμικό της η WIND Ελλάς μέσα από την πρωτοβουλία WIND Young Talents – Graduate Trainee Program.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Reload Greece αποκάλυψε τους νικητές του προγράμματος Young Entrepreneurs (RG YEP) την Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH IRI Hellas ανακοίνωσε το λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας Promo Monitor στους Μεγάλους Λιανέμπορους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα παγκόσμια καμπάνια που λανσάρει η Heineken, ενθαρρύνει τους άντρες να επεκτείνουν τους ορίζοντές τους, μέσω απεικόνισης του οικείου αστικού τους περιβάλλοντος σαν ένα κινηματογραφικό playground.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑύξηση άνω του 8% στο πρώτο τρίμηνο του 2017 παρουσίασαν τα έσοδα του ομίλου Omnicom στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς οι ευρωπαϊκές του επιχειρήσεις κατάφεραν να αποδώσουν καλύτερα από τις αντίστοιχες στη Βόρεια Αμερική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ WPP ήταν ο όμιλος με τις περισσότερες εξαγορές μεταξύ των έξι μεγάλων ομίλων διαφήμισης στο πρώτο τρίμηνο του έτους...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 2017, ο σημαντικός αυτός ετήσιος θεσμός για τη νεανική επιχειρηματικότητα, επιστρέφει, διαθέτοντας για μια ακόμα χρονιά το ποσό των €100.000
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο προφίλ, η φιλοσοφία και όλα όσα έχει κατορθώσει το neopolis.gr μέσα στα 5 χρόνια της πορείας του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory