To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

BBDO: Το πιο αποτελεσματικό δίκτυο στον κόσμο για το 2017

BBDO: Το πιο αποτελεσματικό δίκτυο στον κόσμο για το 2017
Η BBDO του ομίλου Omnicom βρέθηκε στην κορυφή του Effie Index σαν το πιο αποτελεσματικό διαφημιστικό δίκτυο στον κόσμο, με τις Unilever και Vodafone να αποτελούν τον πιο αποτελεσματικό διαφημιζόμενο και το πιο αποτελεσματικό brand αντίστοιχα.

Αυτή είναι η τέταρτη φορά στην ιστορία επτά ετών του Index, που η BBDO βρέθηκε στην κορυφή (οι περισσότερες από κάθε άλλο δίκτυο). Τη BBDO ακολούθησαν η Ogilvy & Mather στη δεύτερη θέση και η McCann Worldgroup στην τρίτη, σε ότι αφορά την παγκόσμια κατάταξη. Σημειώνεται πως ο 2017 Index βασίζεται στα αποτελέσματα από περισσότερους των 40 εθνικών, περιφερειακών και παγκόσμιων διαγωνισμών Effie Awards.

Την ίδια στιγμή, η McCann Worldgroup ήταν το πιο αποτελεσματικό δίκτυο εταιρειών στην Ευρώπη, ακολουθούμενη από τις Y&R και BBDO. Η Sancho BBDO από την Κολομβία αποτέλεσε την πιο αποτελεσματική ανεξάρτητη εταιρεία στον κόσμο (επίσης για τέταρτη χρονιά) και την ακολούθησαν οι MullenLowe Lintas (Ινδία) και FP7/FXB (Ντουμπάι).

Από την πλευρά των διαφημιζόμενων, η Unilever βρέθηκε στην κορυφή και την ακολούθησαν οι Nestlé και Procter & Gamble, ενώ η περσινή κορυφαία Coca Cola, βρέθηκε φέτος στην τέταρτη θέση. Η Coca Cola όμως έχασε και την κορυφή στην κατάταξη των πιο αποτελεσματικών brands, καθώς έπεσε στη δέυτερη θέση, πίσω από τη Vodafone. Σταθερή στην τρίτη θέση διατηρήθηκε η McDonald's.

"Τα Effie εξακολουθούν να επιβραβεύουν τις ιδέες που λειτουργούν σε ολόκληρο τον κόσμο. Οι κορυφαίες εταιρείες δείχνουν ισχυρή δέσμευση στην marketing αποτελεσματικότητα" ανέφερε σχετικά ο president και chief executive της Effie Worldwide, Neal Davies.