Amstel: Πρωταγωνιστεί στην ταινία «Νοτιάς»
Ένα ανατρεπτικό μακρινό ταξίδι στην Αθήνα των 60’s, 70’s & 80’s ξεκινάει παρέα με μία Amstel.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα ανατρεπτικό μακρινό ταξίδι στην Αθήνα των 60’s, 70’s & 80’s ξεκινάει παρέα με μία Amstel.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμπλήρωμα στην ενότητα Cyber and Mobile Lions ανακοίνωσε η οργανωτική επιτροπή του Festival.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠληροφορίες του Business Insider αναφέρουν πως οι χρήστες του, παρακολουθούν περί τα 7 δισ. video clips σε καθημερινή βάση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ L\' Oreal προχώρησε σε συμφωνία με την 69χρονη ηθοποιό και ακτιβίστρια Susan Sarandon, προκειμένου να ενταχθεί στο ρόστερ των celebrity ambassadors.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι κορυφαίοι παίκτες βρέθηκαν στο μεγαλύτερο τουρνουά για το Κύπελλο Ελλάδος PES 2016 στο κατάστημα της Κωτσόβολος στο The Mall Athens!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Marketing Greece είναι θερμός υποστηρικτής του πρώτου φεστιβάλ ελληνικού κινηματογράφου στο Βερολίνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια λογαριασμούς των μαρκών Jeep, Fiat και Alfa Romeo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛανσάρει την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ με τη βοήθεια των γυναικών!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιά είναι τα διαφημιστικά μηνύματα που συγκέντρωσαν τα περισσότερα views στο YouTube τον τελευταίο μήνα του προηγούμενου έτους;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ adidas γιορτάζει την κατάκτηση της 5ης Χρυσής Μπάλας από τον Leo Messi με την καμπάνια: “Είμαι εδώ για να δημιουργώ”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Chiara Ravara αναλαμβάνει καθήκοντα Διευθύντριας Μάρκετινγκ & Πωλήσεων στην Ανατολική Μεσόγειο και θα επιβλέπει τις δραστηριότητας σε Ελλάδα και Κύπρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλη επιτυχία για την προβολή της νέας ταινίας της Lacta, \"Αγάπα σαν να μην υπάρχει αύριο\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory