JWT και Vodafone CU μοιράζονται άπειρες πρώτες φορές
Κάθε πρώτη φορά είναι μια ανακάλυψη. Νέα καμπάνια από την JWT για το Vodafone CU.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κάθε πρώτη φορά είναι μια ανακάλυψη. Νέα καμπάνια από την JWT για το Vodafone CU.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Heineken USA συγκέντρωσε τις digital και social media καθήκοντα των βασικών της brands στη Red Urban του ομίλου Omnicom, έπειτα από διαδικασία αναθεώρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Unilever υποστήριξε πως θα περιορίσει στο μισό περίπου τον αριθμό των εταιρειών με τις οποίες συνεργάζεται...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η 24MEDIA σε συνεργασία με την εταιρεία “Follow me now” πραγματοποίησαν για έκτη χρονιά τις “Δημοπρασίες Αγάπης” κάνοντας μία κίνηση φροντίδας, η οποία ξεπέρασε κάθε προσδοκία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Λίγες ημέρες μετά το λανσάρισμα ενός αμφιλεγόμενου διαφημιστικού σποτ, με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner, η Pepsi ζήτησε συγνώμη και το μετακίνησε από το διαδίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Diageo ενίσχυσε το ψηφιακό της τμήμα, με την πρόσληψη του global digital director της Carat, Jerry Daykin, ο οποίος καλείται να αναλάβει καθήκοντα head των digital media partnerships.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πέντε άνθρωποι της καινοτομίας βραβεύτηκαν στα Global Change Awards του H&M Foundation για ιδέες που συμβάλλουν στη δημιουργία μιας βιομηχανίας μόδας χωρίς απορρίμματα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Do’s & Don’t’s στην επικοινωνία με τους νέους...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Heineken και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία δημιουργούν το Heineken Champions Voyage, ένα γεγονός παγκόσμιας ακτινοβολίας που θα πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο ΟΜΙΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗ, στα πλαίσια της εταιρικής ευθύνης, χρηματοδότησε εξ’ ολοκλήρου την κατασκευή του Πρότυπου Οικογενειακού Πάρκου στο Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Red Design Consultants τιμήθηκε με έπαινο ΕΒΓΕ για το σχεδιασμό της σειράς καλλυντικών του TATOΪ Club.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Nivea υποχρεώθηκε να απολογηθεί για την προβολή μιας Facebook διαφήμισης, που έφερε το tagline "white is purity" και προκάλεσε κατηγορίες για ρατσιστική στάση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory