«Οι Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας»
Επίσημη εκδήλωση και βράβευση των επιχειρήσεων που ξεχώρισαν την περίοδο 2010-2014.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπίσημη εκδήλωση και βράβευση των επιχειρήσεων που ξεχώρισαν την περίοδο 2010-2014.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος της ενέργειας της Warply η στήριξη του Κόμβου Αλληλοβοήθειας του Δήμου Αθηναίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ A. Santos καλύπτει το κενό του M. Mathieu, που μετακόμισε στη Samsung...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nova παρουσιάζει την πιο ολοκληρωμένη 3Play πρόταση, που καλύπτει όλη την οικογένεια σε ψυχαγωγία και επικοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαγωνισμός για την ευρωπαϊκή αγορά από την εταιρεία στοιχημάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιουργούνται τέσσερις κόμβοι από το 2016, ενώ λανσάρεται και το Publicis One με επικεφαλής τον Jarek Ziebinski.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈκθεση της Ernst & Young για το κόστος της διαφημιστικής απάτης στη βιομηχανία των Ηνωμένων Πολιτειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιστολή με αφορμή τη διαδικασία αναδιάρθρωσης στις κορυφαίες διοικητικές θέσεις της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧορηγικό deal για άλλα τέσσερα χρόνια ανάμεσα στις δυο πλευρές. Επέκταση και στη USA Basketball.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρωί του Σαββάτου στο Cosmos Sport της Νέας Ερυθραίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Rascal μαζί με τη ΔΕΛΤΑ, δημιούργησαν μια interactive “γιορτή” που καλεί τον κόσμο να γιορτάσει τα γενέθλια του Milko!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνανεώνοντας την επιτυχημένη συνεργασία τους, η Renault και η ΠΑΕ Ολυμπιακός προχωρούν μαζί και τη φετινή χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory