Euroleague: Το logo του φετινού Final Four
Με μότο "Η δόξα σε περιμένει στην Κωνσταντινούπολη" η EuroLeague παρουσίασε με κάθε επισημότητα το Logo του Final Four της Κωνσταντινούπολης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με μότο "Η δόξα σε περιμένει στην Κωνσταντινούπολη" η EuroLeague παρουσίασε με κάθε επισημότητα το Logo του Final Four της Κωνσταντινούπολης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε για έκτη συνεχόμενη φορά η δράση των OK! Anytime Markets και της καλλιτεχνικής ομάδας Urban&Act.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Havas Group UK αποφάσισε να "παγώσει" το σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης σε Google και YouTube στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η BSSP (πρώην Butler, Shine, Stern & Partners) τερμάτισε το συμβόλαιο συνεργασίας που διατηρούσε με τη μάρκα αυτοκινήτων Mini για περισσότερα από 10 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Coty προχώρησε στην πρόσληψη της Adam & Eve/DDB προκειμένου να αποτελέσει τη βασική δημιουργική συνεργάτιδα για τη μάρκα Max Factor
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η INTERAMERICAN αποτυπώνει τις αρχές, τη στρατηγική και τις πρακτικές ΕΚΕ στην έβδομη αναλυτική Έκθεσή της (Απολογισμός Εταιρικής Υπευθυνότητας 2014-2015)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στα τέλη της περσινής χρονιάς, ο Publicis Groupe προχώρησε σε συγχώνευση δυο digital εταιρειών του, των SapientNitro και Razorfish, δημιουργώντας την οντότητα SapientRazorfish.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σημαντικές πρωτοβουλίες που αναδεικνύουν την έννοια της ουσιαστικής κοινωνικής προσφοράς σε Ελλάδα και εξωτερικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στόχος της συνεργασίας η στήριξη των οικογενειών που έχουν ανάγκη...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η αλυσίδα εστιατορίων διακρίθηκε άλλη μια φορά για τη δημιουργικότητα της και θα βραβευθεί στη διάρκεια του Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η δράση στήριξης του μη κερδοσκοπικού Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» από το Pockee ξεκίνησε τον Μάιο του 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε "συναγερμό" βρίσκεται η Maxus, έπειτα από την απόφαση της Barclays να ξεκινήσει αναθεώρηση του, ύψους 60 εκατομμυρίων λιρών, παγκόσμιου media λογαριασμού της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory