To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Havas: Παγώνει τη δαπάνη σε Google και YouTube

Havas: Παγώνει τη δαπάνη σε Google και YouTube
Η Havas Group UK αποφάσισε να "παγώσει" το σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης σε Google και YouTube στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, έπειτα από την εμφάνιση διαφημίσεων για πελάτες, οι οποίες παρουσίασαν "αμφίβολο ή μη ασφαλές online περιεχόμενο". 

"Η Havas Group UK πήρε την απόφαση, εκ μέρους των πελατών της στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπως οι O2, Royal Mail, BBC, Dominos και Hyundai Kia, να διακόψει μέχρι νεωτέρας την επένδυση σε YouTube και Google Display Network (GDN)" ανέφερε η ανακοίνωση της εταιρείας. 

Η εξέλιξη αυτή έρχεται σαν συνέπεια της αυξανόμενης πίεσης που ασκείται στις ψηφιακές διαφημιστικές επιχειρήσεις, με τους marketers να απαιτούν πρόοδο σε προκλήσεις, όπως η διαφημιστική απάτη και η μέτρηση της διαφημιστικής θέασης. Επιπλέον, η Hyundai και άλλοι μεγάλοι διαφημιζόμενοι είδαν τις διαφημίσεις τους να εμφανίζονται μαζί με videos που υποστήριζαν την τρομοκρατία. 

"Αυτή είναι η πρώτη μεγάλη δράση, έπειτα από τις δηλώσεις που είχε κάνει ο Marc Pritchard της Procter & Gamble" σχολίασε στέλεχος της αγοράς, αναφορικά με την απόφαση της Havas. Σημειώνεται πως η Havas ξοδεύει περισσότερα από 216 εκατομμύρια δολάρια σε ψηφιακή διαφήμιση ανά έτος, εκ μέρους των πελατών της, στο Ηνωμένο Βασίλειο. 

"Έχουμε καθήκον να φροντίζουμε τους πελάτες μας στο Ηνωμένο Βασίλειο, ώστε τα brands τους να τοποθετούνται σε σωστό και ασφαλές περιβάλλον" ανέφερε ο chief executive και country manager της Havas Group UK, Paul Frampton.  
TAGS: Google, Havas, YouTube