To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Cannes Lions: Marketer of the Year η Burger King

Cannes Lions: Marketer of the Year η Burger King
Η αλυσίδα εστιατορίων διακρίθηκε άλλη μια φορά για τη δημιουργικότητα της και θα βραβευθεί στη διάρκεια του Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών. 

Το Cannes Lions International Festival of Creativity ανακοίνωσε πως ο Creative Marketer of the Year για το 2017 είναι η Burger King. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η αλυσίδα εστιατορίων "αγκάλιασε κι ενθάρρυνε τη δημιουργικότητα" στο σύνολο των επικοινωνιακών της ενεργειών, ενώ "ενέπνευσε το παγκόσμιο marketing" μέσα από τα προϊόντα της. 

Η Burger King χρησιμοποίησε μια μεγάλη ποικιλία καμπανιών για να προβληθεί σε όλο τον κόσμο, ενώ η πιο πρόσφατη ενέργειά της αφορούσε στο King Senior Meal και την αγορά της Βραζιλίας, με τη δημιουργική υπογραφή τς David. Η μάρκα απέσπασε μεγάλη προσοχή το 2015, όταν πρότεινε τη δημιουργία του Peace Day McWhopper sandwich σε συνεργασία με τη McDonald's. Κι όταν η δεύτερη απέρριψε την ιδέα, παρουσιάστηκαν άλλα μικρότερα brands για να την υποστηρίξουν. 

"Η δημιουργικότητα είναι καθοριστικός παράγοντας στην προσπάθειά μας να ξεχωρίσουμε" ανέφερε ο Chief Marketing Officer Axel Schwan. Συνολικά, η Burger King έχει κερδίσει 76 βραβεία στα Cannes Lions, ξεκινώντας από το 1969, ενώ συνεργάζεται με πληθώρα εταιρειών ανά τον κόσμο, όπως οι AKQA, Buzzman, Cheil Worldwide, Code and Theory και David. 

Το φετινό βραβείο θα παραλάβουν ο Schwan μαζί με τον Head του Brand Marketing Fernando Machado.