#Timeliners_ads-Paris Attacks: Πως αντέδρασαν οι εταιρείες
Στα δραματικά γεγονότα της Παρασκευής στο Παρίσι αντέδρασαν ακαριαία αρκετές εταιρείες με πρώτα τα κοινωνικά δίκτυα και ακολούθως εταιρείες τεχνολογίας αλλά και άλλες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα δραματικά γεγονότα της Παρασκευής στο Παρίσι αντέδρασαν ακαριαία αρκετές εταιρείες με πρώτα τα κοινωνικά δίκτυα και ακολούθως εταιρείες τεχνολογίας αλλά και άλλες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Gastronomads, ετοιμάζουν ένα ταξίδι με πολύ... καπνό και επισκέπτονται μερικές από τις πιο εξειδικευμένες κουζίνες στο barbeque, τις χώρες του Νέου Κόσμου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Στέφανος Καρυδάκης ΑΕ τιμήθηκε με 2 χρυσά βραβεία στα IMDA Awards που διεξήχθησαν στις 28 Οκτωβρίου στο Σικάγο των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροαγωγή για τον ECD Ην. Βασιλείου, N. Bailey και σειρά διοικητικών αλλαγών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει καθήκοντα η W. Clark της Coca Cola, η οποία θα διαδεχθεί τον Mark O\' Brien.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία αλλαντικών παρουσιάζει το νέο παριζάκι FERRANO IFANTIS, που προσφέρει καινοτομία στον Έλληνα καταναλωτή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ συνδυασμός των Caprice και Quizdom, είναι το νέο κόλλημα που λανσάρει η Tribal WW Athens για την Ε.Ι. Παπαδοπούλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕξαιρετικές οι επιδόσεις του ομίλου επικοινωνίας στη Δυτική Ευρώπη, καλή η πορεία και στην περιφέρεια ΕΜΕΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤηλεοπτικό σποτ με κορυφαίους παίκτες να πρωταγωνιστούν σε στιγμές... πτήσης και να συναγωνίζονται τις μηχανές αεροπλάνου!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο COSMOTE Business One, έναν κόσμο επικοινωνίας και τεχνολογίας για τις επιχειρήσεις, φέρνει η COSMOTE.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Isobar διακρίνεται στον κορυφαίο διεθνή θεσμό design Red Dot Communication Design Awards, αποσπώντας βραβείο για το toposophy.com.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκίνησε στο Ηνωμένο Βασίλειο με μηνύματα σε ραδιόφωνο, Τύπο και online Μέσα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory